Autoserviso „Autodraivas“ specialistai tikina, kad kai kurie vairuotojai į automobilio paruošimą vasaros sezonui žiūri kiek aplaidžiai. Specialisto teigimu, nepakanka tik automobilį nuplauti ir pakeisti padangas – verta dėmesį atkreipti į važiuoklę, kuri žiemą vargsta kur kas smarkiau nei vasarą.
Žinoma, atidus vairuotojas stengiasi į duobę nepataikyti, tačiau išvengti visų duobių, kuomet kai kurios gatvės yra tarsi mėnulio paviršius, neįmanoma.
„Žiema keliuose barstoma druska nėra jau toks nekaltas reikalas. Ji turi poveikį guminėms dalims, todėl dažnai per žiemą jos „pavargsta“, prasideda girgždėjimas, klibėjimas.
Kitas niuansas – besibaigiant žiemai atsiveriančios duobės. Žinoma, atidus vairuotojas stengiasi į duobę nepataikyti, tačiau išvengti visų duobių, kuomet kai kurios gatvės yra tarsi mėnulio paviršius, neįmanoma.
Net jei ir negirdite jokių pašalinių garsų važiuoklėje, nuvykite į servisą bent jau elementariai apžiūrai. Prisiminkite, kad vasarą pradėsite važinėti didesniu greičiu, todėl važiuoklė turi būti patikima. Juk išsinėrus kokiam nors šarnyrui galite turėti ir didesnių nuostolių nei būtų kainavusi važiuoklės patikra ar remontas. Galų gale, nemalonu važiuoti, kai girdisi įvairiausi bildesiai“, – rekomenduoja autoserviso „Autodraivas“ meistrai.
Dedant vasarines padangas reikėtų atkreipti dėmesį į stabdžių trinkelių būklę, o jei automobilis pakeltas ant keltuvo – ir į stabdžių vamzdelius.
Perkaitinto variklio remontas gali kainuoti labai brangiai, todėl čia ne ta vieta, kur reikėtų taupyti
Tą daryti būtina, nes veikiausiai būtų nejauku paspaudus stabdžio pedalą prie sankryžos nesulaukti norimo efekto. Vamzdeliai nėra amžini, o per nesandarią vietą stabdžių skystis labai greit išpučiamas lauk.
Taip pat rekomenduojama įvertinti ir kitus automobilio skysčius.
„Langų skystis pakeičiamas elementariai – tiesiog sunaudojus senąjį žieminį ir įpylus vasarinį. Taip pat reikia patikrinti ir aušinimo skysčio lygį, kadangi per vasaros karščius jo trūkumas greit virs kaistančio variklio problemomis. Perkaitinto variklio remontas gali kainuoti labai brangiai, todėl čia ne ta vieta, kur reikėtų taupyti“, – teigiama pranešime.
Dar viena automobilio sudedamoji dalis, kurią dažnai pamiršta vairuotojai – valytuvai.
Reikėtų įvertinti jų būklę, o esant reikalui pasikeisti.
Valytuvų gumos kainuoja nedaug, tačiau nieko nėra blogiau už prastą matomumą važiuojant naktį per lietų.