Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Automobilių entuziastai turės kuo pasidžiaugti: kada sulauksime naujo sportinio „Nissan“?

„Nissan“ per savo istoriją pagamino ne vieną įspūdingą sportinį automobilį. GT-R modeliai iš karto tapo entuziastų numylėtiniais, o ankstyvieji Z šeimos nariai yra laikomi nesenstančia klasika. Tačiau kada sulauksime naujo sportinio „Nissan“? Pasirodo, anksčiau nei būtumėte atspėjęs – 400Z jau pakeliui.
„Nissan 370Z“
„Nissan 370Z“ / Gamintojo nuotr.

Taip, „Nissan“ gamina greitus ir įdomius sportinius automobilius. Gamina, bet nekuria. Štai GT-R yra gaminamas nuo 2007 metų ir jį jau seniai laikas keisti kuo nors modernesniu. Tuo tarpu ne toks ekstremalus 370Z gaminamas nuo 2009 metų. Dabar – 2020-ieji ir nepaisant visų atnaujinimų „Nissan“ sportinių automobilių konkurentai tolsta.

Tačiau dabar juk pandemija, negi „Nissan“ ims kurti naują sportinį automobilį? Taip – juk gyvenimas buvo tik pristabdytas ir jį teks tęsti toliau. Tai kodėl jo nepratęsus vingiuotame kelyje už galiniais ratais varomo „Nissan“ vairo?

„Nissan“ neseniai Kanadoje užregistravo naują Z logotipo dizainą. Naujasis automobilis, kuris, tikriausiai, bus vadinamas 400Z turėtų pasirodyti per artimiausius 12 mėnesių. Tai bus galiniais ratais varomas kupė, nors visais ratais varoma ir kabrioleto versija taip pat nieko nenustebintų.

Gamintojo nuotr./„Infiniti Q60“ gali tapti naujo „Nissan 400Z“ pagrindu.
Gamintojo nuotr./„Infiniti Q60“ gali tapti naujo „Nissan 400Z“ pagrindu.

„Nissan 400Z“ viduje plaks V6 širdis. Dabartinis 370Z turi 3,7 litrų V6 variklį. Naujasis 400Z greičiausiai gaus 3,0 litrų variklį su dviem turbokompresoriais. Tiesą sakant, variklis greičiausiai net nebus naujas – jis turėtų atkeliauti iš po „Infiniti Q60“ kapotu.

Gali būti, kad bus panaudota visa Q60 bazė. Šis automobilis yra didelis ir sunkus, tačiau atsisakius visų varomų ratų pavaros ir pasitelkus daugiau kompozitinių medžiagų, turėtų pavykti sukurti pakankamai lengvą sportinį 400Z. 3,0 l V6 variklis „Infitini Q60“ išvysto 400 AG (300 kW), bet tai gali pasikeisti. Kita vertus, Q60 iki 100 km/val. įsibėgėja per 5 sekundes, todėl 400Z turėtų būti labai greitas ir vikrus automobilis.

„Nissan“ labiausiai nori atnaujinti dizainą ir salono medžiagas. Dabar daug pigesni kasdieniški „Nissan“ modeliai, rinkoje pasirodę po 370Z debiuto, pasižymi geresne kokybe ir tai nėra gerai. Taigi, „Nissan 400Z“ gaus naują multimediją, prietaisų skydelis pakeis ekranas, o salone nebeliks pigių plastikų.

Išoriškai 400Z labiau primins ne 370Z, bet senuosius Z šeimos modelius. „Nissan“ atskleidė, kad 400Z turės 240Z įkvėptą nosį ir 300ZX įkvėptą galą.

Globali COVID-19 pandemija pakoreguos ir „Nissan“ planus. Tačiau japonų automobilių gamintojas kol kas užtikrintas, kad sportinis automobilis suras savo pirkėjus. Galų gale, ilgos kelionės automobiliais kurį laiką bus patrauklesnės nei lėktuvais – tai kodėl nepakeliavus „Nissan 400Z“?

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?