Metinis gamybos nuosmukis buvo gerokai didesnis negu liepą, kuomet sudarė 7,4 procento.
Tačiau sausio–rugpjūčio mėnesiais, palyginti su tuo pat laikotarpiu pernai, gamyba padidėjo 43 procentais.
Metinį gamybos nuosmukį paskutinį šių metų vasaros mėnesį iš dalies lėmė tai, kad automobilių gamyklos pernai rugpjūtį nestabdė gamybos atostogoms, nes norėjo bent iš dalies kompensuoti dėl koronaviruso pandemijos anksčiau tais metais prarastą laiką.
Prisidėjo ir pasaulinis puslaidininkių deficitas, kuris atsirado dėl pandemijos padarinių ir kurį dar padidino sparčiai auganti elektromobilių paklausa.
Taigi automobilių gamintojai, kuriems dėl lustų tenka konkuruoti su kitais puslaidininkiams imliais sektoriais, kaip antai kompiuterių ir išmaniųjų telefonų, buvo priversti mažinti gamybos apimtis.
Pasak profsąjungos „Fim-Cisl“, ypač smarkiai nukentėjo „Fiat“ gamykla Melfio mieste pietinėje Italijos dalyje – prognozuojama, kad jos gamyba šiemet pirmą kartą nuo 2015 metų nesieks 200 tūkst. vienetų.
„Automobilių sektoriui puslaidininkių deficitas daro daugiau žalos negu 2020 metų karantinai“, – pareiškė profsąjunga.