2017-ųjų Frankfurto automobilių parodą praleis „Alfa Romeo“, DS, „Fiat“, „Infiniti“, „Jeep“, „Mitsubishi“, „Nissan“, „Peugeot“ ir „Volvo“. Panašus skaičius gamintojų praleido ir 2016-aisiais vykusią Paryžiaus automobilių parodą – ji, kaip ir Frankfurto, vyksta kas antrus metus rugsėjo-spalio mėnesiais.
Panašu, kad Europoje lieka viena paroda, kurios praleisti nenori niekas – Ženevos, vykstanti kasmet. Kitos dvi didžiosios parodos yra grandiozinės, o Frankfurte kai kurie gamintojai ne įsikuria parodų rūmuose esančiuose stenduose, bet pasistato savo. Vien šios parodos teritorijos perėjimas iš vieno galo į kitą trunka keliasdešimt minučių.
Automobilių pramonės analitikai teigia, kad kaštų taupymas yra pagrindinė priežastis, kodėl gamintojai atsisako dalyvauti parodose, tačiau kita priežastis irgi svarbi. Tai – klientai, kurie vis mieliau ieško informacijos internete nei keliauja į parodas.
Nors automobilių gamintojai savo strategijų neatskleidžia, tačiau nesunku numanyti, jog greitu metu Europoje liks pagrindinė tarptautinė paroda – Ženevos, Frankfurtas bus skirtas vokiečių gamintojų pasipuikavimui, o Paryžius – prancūzų.