Ant naujos lengvai modifikuojamos aliumininės platformos kuriamas sportiškas sedanas, kompanijos viduje žinomas kodiniu X760 pavadinimu tam tikra prasme yra gelbėjimosi ratas skęstančiam „Jaguar“ laivui.
Britų žurnalas „Autocar“ teigia, kad „Jaguar“ ateitis labai priklauso nuo naujojo sedano sėkmės. Negana to, koncernas suplanavo naują strategiją, kuria vadovaudamiesi britai tikisi nurungti tokias kompanijas, kaip „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“.
Jų planuose – 4 visiškai nauji automobiliai. Visi jie turėtų būti pristatyti iki 2018-ųjų. „Jaguar“ gamą papildys ne tik su 3 serija konkuruosiantis sedanas bei universalas, o ir galima kupė arba hečbeko versija bei X3/X4 konkurentu vaizduojamas visureigis. Tačiau visų šių modelių ateitis tiesiogiai priklauso tik nuo naujo kompaktiško sedano.
„60 tūkst. parduodamų automobilių per metus „Jaguar“ koncernui yra pernelyg mažai. Jeigu su X760 bus nesėkmingas – kompanijos laukia labai prasti popieriai“, – cituojamas „Jaguar Land Rover“ valdybos narys.
Nesėkmės atveju Didžiosios Britanijos bendrovės savininkė iš Indijos „Tata Motors“ gali imtis radikalių, britams nenaudingų pokyčių. Pastaroji pramonės gigantė į „Jaguar Land Rover“ koncerną investavo apie 6 mlrd. Lt. Už šiuos pinigus buvo pastatyta nauja surinkimo gamykla bei įkurta net 1,7 tūkst. naujų darbo vietų.