Tikimasi, kad pradėti teikti tokią paslaugą pavyks jau rudenį, o bandymai turėtų prasidėti netrukus. Dar nėra žinoma, kuriame mieste ši paslauga veiks, tačiau ji leis „Kroger“ pirkėjams pateikti užsakymą per bendrovės „ClickList“ užsakymo sistemą. Tada darbuotojai surinks kliento užsakymą ir sudės jį į vieną iš „Nuro“ autonominių pristatymo transporto priemonių.
Tuomet automobilis pats važiuos į kliento namus, kur pirkėjas galės išsikrauti savo nusipirktas prekes. Automobilis turės dvi atskiras prekių dėtuves.
Klientams bus išsiųstas prieigos kodas, su kuriuo jie galės atidaryti atvykusio automobilio duris. Kai tik prekės bus iškrautos, automobilis važiuos į kitą stotelę arba grįš į parduotuvę.
Turėdamas 2,8 tūkst. parduotuvių 35 skirtingose valstijose, „Kroger“ yra vienas didžiausių prekybos centrų tinklų JAV. Nebūtų keista, jei pasisekus bandomajai programai, autonominė pristatymo paslauga būtų išplėsta į papildomas rinkas.
„Kroger“ užsiminė, kad tokia „Nuro“ maisto prekių pristatymo platforma bus pigesnis ir patogesnis pristatymo būdas. Ši paslauga taip pat padės „Kroger“ nugalėti tokius konkurentus kaip „Amazon Prime Pantry“, kuris taip pat pristato maisto produktus tiesiai į kliento namus.
Parengė Gintarė Krugelytė.