Autonominis karjerų monstras „Komatsu“ su 2700 AG varikliu

Karjeruose dirbantys savivarčiai – itin specifinis sunkiosios technikos žanras. Tai milžinai vežantys šimtus tonų birių krovinių ir dirbantys sudėtingomis sąlygomis. Tačiau net ir šiame segmente pristatomi autonominiai sunkvežimiai.
Autonominis karjerų monstras „Komatsu“ su 2700 AG varikliu
Autonominis karjerų monstras „Komatsu“ su 2700 AG varikliu

Štai rugsėjo pabaigoje JAV vykusioje MINExpo INTERNATIONAL parodoje japonų kompanija „Komatsu“ pristatė įspūdingą sunkiasvorį ilgu pavadinimu „Innovative Autonomous Haulage Vehicle“, rašo trucker.lt.

Techniškai tai labai įdomus automobilis. Visų pirma, jame nėra aiškiai apibrėžto sunkvežimio priekio ar galo – kadangi nėra vairuotojo kabinos, sunkiasvoris vienodai sėkmingai važiuoja į abi puses. Tai labai patogu, kadangi tokiam monstrui krovimo aikštelėse nereikia apsisukinėti. Beje, visi sunkiasvorio ratai yra vairuojami.

Milžinas aprūpintas 2700 AG varikliu, jis gali pervežti net 230 tonas birių krovinių. Beje, savivartis su kroviniu sveria net 416 tonų. Autonominis Komatsu monstras gali įsibėgėti net iki 64 kilometrų per valandą greičio.

VIDEO: Innovative Autonomous Haulage Vehicle

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis