Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Autonominių automobilių rinkoje – naujas žaidėjas

Šią savaitę Jungtinėse Valstijose į autonominių automobilių rinką netikėtai įsiveržė naujas žaidėjas, kuris iš karto pristatė 3D spausdintuvu atspausdintą autobusiuką. „Olli“ pavadintą transporto priemonę, kuria gali važiuoti 12 žmonių, sukūrė Arizonos valstijoje įsikūręs startuolis „Local Motors“, bendradarbiaudamas su IBM dirbtinio intelekto platforma „Watson“.
„Olli“ automobilis
„Olli“ automobilis / AFP/„Scanpix“ nuotr.

„Olli“ buvo pristatytas netoli JAV sostinės Vašingtono. Šis autobusiukas buvo suprojektuotas kaip užsakomoji transportavimo galimybė, kuomet keleiviai gali jį „išsikviesti“ naudodami specialią programėlę, panašią į „Uber“. Beje, tokį autobusiuką galima „atsispausdinti“ „mikrofabrikėliuose“ vos per kelias valandas, teigia jo kūrėjai.

Artimiausiu metu šį autobusiuką ketinama išbandyti Las Vegase ir Majamyje, o vėliau ir Berlyne, Kopenhagoje bei Kanberoje.

Verta paminėti, kad „Google“ ir kitos automobilių gamybos įmonės teigia, kad jų autonominiams automobiliams išbandyti prireiks kelerių metų. Tačiau „Local Motors“ vadovas ir vienas iš įkūrėjų Johnas Rogersas teigia, kad „Olli“ bus galima pradėti naudoti iš karto, kai tik buvo sutvarkyta teisinė bazė.

Skelbiama, kad „Olli“ autobusiuką valdo sistema, kurią „Local Motors“ sukūrė su keliais programinės įrangos gamybos partneriais. O IBM užtikrino vartotojo sąsają, kuri leidžia keleiviams „bendrauti“ su automobiliu. „Jeigu jums reikia nuvažiuoti į kažkokią vietą, jūs tiesiog galite tai pasakyti šiai transporto priemonei“, – sakė IBM atstovas Bretas Greensteinas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos