Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Autoplius.lt įdomybės: 5 nepaprasti parduodami prancūziški automobiliai

Masiniu būdu gaminami prancūziški automobiliai – gana dažnas Lietuvos vairuotojų pasirinkimas. Turtingą istoriją turintys „Citroen-Peugeot“ (PSA) bei „Renault“ koncernai taikosi ne tik į lengvųjų automobilių gamybą, bet ir į komercinius automobilius.
Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt
Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt / Autoplius.lt nuotr.

Juk būtent prancūzai sugalvojo hečbeko kėbulo tipą. Pirmasis masiniu būdu toks gaminamas automobilis buvo „Renault 4“. Per pirmus trejus metus nuo pat 1961-ųjų „Renault“ pagamino net milijoną tokių modelių. O per 3 dešimtmečius jų tiražas perkopė 8 mln. vnt.

Prancūzai gali būti laikomi ir karštųjų hečbekų idėjiniais autoriais, tačiau lankomiausias transporto skelbimų portalas Autoplius.lt siūlo pažvelgti į 5 nepaprastus prancūziškus automobilius. Tai automobiliai, kuriems alternatyvą surasti ne taip lengva. Tokios transporto priemonės neretai gali patenkinti ir pačių išrankiausių pirkėjų lūkesčius.

„Citroen C6“

„Citroen“ nuo seno buvo komfortiškų automobilių pionieriai. Jie sugalvojo, kad transporto priemonė turėtų ne važiuoti, o plaukti nelygiomis miestų gatvėmis. Pneumatinės pakabos, aibė mygtukų ir savo laikais pažangių technologinių sprendimų buvo taikoma būtent šios markės automobiliuose.

Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt
Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt

Vienas toks pavyzdys modernioje „Citroen“ gamoje – unikalusis C6. 2005–2012 metais prancūzai pagamino 23,4 tūkst. tokių automobilių. Tai buvo prancūzų bandymas sukurti alternatyvą 5 serijos BMW bei „Audi A6“ automobiliams. C6 yra pirmasis automobilis „Euro NCAP“ saugumo bandymuose už pėsčiųjų saugumą įvertintas net 4 žvaigždutėmis.

Negana to, prancūzų pasididžiavimu šis „Citroen“ laikomas ir dėl ypatingo statuso. C6 vadinamas Prancūzijos prezidentų automobiliu – tokiais modeliais buvo vežiojami Jacques'as Chirac‘as ir Nicolas Sarkozy.

Portale Autoplius.lt parduodama apie 20 tokių automobilių, o jų kaina svyruoja nuo 3,5 iki 10 tūkst. eurų. Puikus pavyzdys – 2008 metų dyzelinis modelis. Sunku sugalvoti komfortiškesnį automobilį už tokią kainą. Skelbimą galite peržiūrėti paspaudę ant šios nuorodos.

„Peugeot 1007“

1007 gali būti drąsiai vadinamas vienu mažiausių vienatūrių. Įdomi šio modelio detalė – durys. Vietoje 2 ilgų arba 4 trumpesnių durelių gamintojas sumontavo 2 slankiojančias duris. „Pininfarina“ dizaino studijoje projektuotas „Peugeot“ gali būti vadinamas stovėjimo aikštelių asu. Į šonus atstumiamos durys leis nesunkiai išlipti net ir ten, kur paprastų automobilių durys vos prasivertų.

Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt
Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt

Tačiau sunku pasakyti, ar toks sprendimas gali būti laikomas sėkmingu. Per šešerius gamybos metus nuo 2004-ųjų pasaulyje parduota tik kiek daugiau nei 120 tūkst. „Peugeot 1007“ modelių, o tiesioginio pakaitalo savo gamoje „Peugeot“ atsisakė. Kaip palyginimą, galima paminėti gamos mažylį „Peugeot 107“, kurių per vienerius metus pagamino tiek pat, kiek 1007 per visus 6-erius metus.

Lietuvoje toks automobilis neretai vadinamas „liftu“. Tokią etiketę šiam „Peugeot“ žmonės juokais priklijavo būtent dėl lygiai taip pat, kaip liftuose atsidarančių durų.

„Peugeot 1007“ skelbimą galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

„Renault Avantime“

Kiekvienas automobilių mėgėjas žino, kas yra „Shooting-brake“ kėbulo tipas. Ne, tai nėra universalas, nors ir „Mercedes-Benz“ sportišką „CLS Shooting-Brake“ papuošė būtent tokiu vardu. Tai – dvejų durų automobilis su universalams būdinga bagažine.

Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt
Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt

Nors ir šiais laikais tokie kėbulo tipai nepopuliarūs, gerais pavyzdžiai būtų galima laikyti „BMW Z3 Coupe“ arba „Ferrari FF“ superautomobilį. Nors prieš keletą dešimtmečių tiek „Opel“, tiek „Ford“ gamino net keletą „Shooting-brake“ tipo automobilių.

„Renault Avantime“ yra, be abejonės, vienas įdomiau atrodančių prancūziškų automobilių, kuriam būtų sunku parinkti tiesioginį konkurentą. Tai lyg iš vienatūriams, hečbekams ir universalams reikalingų ingredientų sukurtas unikalus automobilis.

Portale Autoplius.lt kaip tik parduodamas vienas toks automobilis. Skelbimą galite peržiūrėti paspaudę šią nuorodą.

„Renault Laguna Coupe“

3 „Laguna“ kartos buvo orientuotos į praktiškas šeimas. Vidutinės klasės prancūziški automobiliai buvo aprūpinti plačia variklių gama bei santykinai gausiu papildomos įrangos sąrašu, tačiau keisčiausiu „Laguna“ modeliu reikėtų pavadinti sportišką „Coupe“ versiją.

Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt
Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt

Jeigu „Renault Laguna Coupe“ galėtų kalbėti, tai pirmoji šio automobilio ištarta frazė būtų tokia: „kai aš užaugsiu, būsiu „Aston Martin“. Sklando gandai, kad projektuodamas šio modelio kėbulo linijas dizaino grupės vadovas įkvėpimu pasirinko savo tėvo „Aston Martin“ automobilių kolekciją.

Tokiems gandams pritaria šio modelio siluetas. Tiksliau – dinamiškos jo linijos, o ypač – galinė dalis. Siauri galiniai žibintai, sparčiai žemėjantis stogas tamsoje gali priminti tiek naujutėlaitį „Mercedes-Benz S-Class Coupe“, tiek „Aston Martin“ markės modelius. Skiriasi tik mastelis.

Akivaizdu – tai nebuvo „Renault“ talismanas pagal pardavimus. Priešingai, būtent „Laguna“ modelius gamoje pakeitė naujieji „Talisman“, tačiau būdamas retu ir išskirtiniu „Laguna Coupe“ suvilioja tą pirkėją, kuris ieško išskirtinio prancūziško automobilio. Skelbimas pasiekiamas paspaudus čia.

„Peugeot RCZ“

2009-ųjų tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje „Peugeot“ pristatė prancūzišką „Audi TT“. Tai – sportiškas RCZ. Priešingai nuo vokiečių, „Peugeot“ sportiško automobilio platformoje įkomponavo ir dyzelinius variklius.

Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt
Autoplius.lt nuotr./Įdomūs parduodami prancūziški automobiliai portale Autoplius.lt

Praėjus metams po debiuto „Peugeot RCZ“ pelnė keletą prestižinių apdovanojimų. 2010-aisiais žurnalas „Top Gear“ šį automobilį išrinko geriausiu metų kupė modeliu.

Ir visa tai yra suprantama – didelė „Peugeot“ sukaupta patirtis karštųjų hečbekų segmente yra puikiai su prancūzišku dizainu suderinamas dalykas. Karščiausi RCZ gavo 1,6 litro benzininius variklius su turbokompresoriais, kurie galią padidino iki 270 AG.

Galima teigti, kad tai yra ne tik brangiausias, bet ir geriausiai vertę išlaikantis lengvasis „Peugeot“ gamos automobilis. Portale Autoplius.lt parduodami keli tokie modeliai, o jų kainos prasideda maždaug nuo 10 tūkst. eurų. Puikus pavyzdys – šis juodos spalvos dyzelinis RCZ.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais