2016 05 17 /13:06

Stulbinantis „Švaros brolių“ plovyklos vaizdelis užkariavo „Facebook“

Skaitytojas Edgaras pasidalijo „Švaros brolių“ vaizdeliu, plintančiu tinkle „Facebook“. Sunku patikėti, kad tai – ne marketingo akcija, nes panašių vaizdelių kitose Europos šalyse jau buvo nufilmuota ir anksčiau. O gal vis dėlto gali nutikti ir taip – iš tikrųjų staiga šauna sunkiai paaiškinama mintis stipria vandens srove plauti automobilį atlapojus jo bagažinę?

Įtarimų kelia ir detalė, kad moteris, plaunanti vandens srove atvirą „Opel Astra“ bagažinę – su tamsiais akiniais.

Įmonės „Facebook“ ir „YouTube“ paskyrose po šiuo filmuotu vaizdeliu parašyta tik tiek:

„Pažiūrėkite ką užfiksavo mūsų kameros, siūlome to nekartoti!“.

Kadre matosi ir užrašas, kad kameros vaizdą užfiksavo Dariaus ir Girėno gatvėje.

Papildyta. „Švaros brolių“ automobilių švaros departamento direktorius Naurimas Gringis pakomentavo situaciją. 15min spėjimas, kad tai – rinkodaros akcija – pasitvirtino.

Pasak N.Gringio – tai tik pirmasis filmas iš visos serijos mokomųjų pasakojimų apie tai, kaip reikia ir kaip nederėtų elgtis plovykloje. Idėjų tokiems siužetams kūrėjai semiasi iš savo patirties.

„Patikėkite, dar ne tokių cirkų kartais būna“, – komentavo N.Gringis.

Viešinti realių savo klientų „klaidų“ įmonė negalėtų ir iš pagarbos jiems, ir saugodama asmens duomenis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis