Bandymuose, kuriuos atliko Švedijos transporto komitetas Trafikverket, buvo sudaužyti du nameliai ant ratų. Jie važiuodami 64 km/val. greičiu atsitrenkė į deformuojamą barjerą, rašoma trucker.lt. Nepaisant to, kad automobiliai turėjo visas reikalingas saugumo priemones, bandymų jie neišlaikė. Realios avarijos metu nei vairuotojas, nei keleivis neturėtų galimybių išgyventi.
Priežasčių yra keletas. Svarbiausia – salone esantys baldai, kurie avarijos atveju iš inercijos lekia pirmyn viską šluodami savo kelyje. Be to, kemperiai yra gerokai sunkesni už standartinius automobilius, kurie naudojami jų gamybai. Šiuo atveju tai buvo „Fiat Ducato“.
Bandymų rezultatus patvirtina ir kitų šalių statistika. Pavyzdžiui, Vokietijoje rizika būti sužalotam esant kemperyje yra penkis kartus didesnė negu važiuojant lengvuoju automobiliu.
Kol kas padėtį gelbsti tik tai, kad kemperiai į avarijas patenka labai lėtai, nes vairuotojai renkasi atsargų greitį ir yra dėmesingi.