Tokį neįprastą kelių monstrą sukūrė verslininko Kambizo Youabiano kompanija, kurios pagrindinė veikla – medicinos įrangos tiekimas. Pats įkūrėjas yra mokslų daktaras, plastikos chirurgas.
Kaip ne kartą yra sakęs pats K.Youabianas, jis nuo seno svajojo sukurti automobilį. Iš pradžių galvojo apie sportinę mašiną ir netgi buvo pasitvirtinęs dizaino projektą. Bet vėliau lenktynių dvasia alsuojantis greituolis buvo perdarytas į bekelės rodsterį. Tikslas – išsiskirti iš konkurentų.
Po parodos daugelis JAV automobilinių leidinių „Pumą“ pavadino netikusiu sprendimu, jai taikyti „baisuoklės“ ir „juokdarės“ epitetai.
Verslininkas išsiuntinėjo žiniasklaidai laiškus su griežtais reikalavimais atsiimti tokius žodžius. Tačiau niekas tokių grasinimų neišsigando. Vis dėlto kilęs triukšmas padėjo rasti pirmuosius klientus: suploję po 1,1 mln. JAV dolerių, „Pumą“ įsigijo Japonijos, Kinijos ir dar vienos neįvardytos Artimųjų rytų šalies pilietis.
„Volvo“ ir „Chevrolet“ lydinys
Suploję po 1,1 mln. JAV dolerių, „Pumą“ įsigijo Japonijos, Kinijos ir dar vienos neįvardytos Artimųjų rytų šalies pilietis.
Šio automobilio pagrindas – kabrioleto „Volvo C70“ važiuoklė, dengta stiklo plastiko variklio dangčiu ir didžiuliais sparnais. Interjeras taip pat pasiskolintas iš Švedijos gamintojo, ik su minimaliis pakeitimais.
Taip gimė dviduris keturvietis rodsteris – 6,2 m ilgio, 2,4 m. pločio, sveriantis daugiau nei 3 tonas. Šį „kalną“ veža benzininis LS7 V8, 7 l darbinio tūrio 500 AG variklis, pasiskolintas iš „Chevrolet Corvette“. Varantieji ratai – galiniai, bet galima ir AWD modifikacija.
Iki 100 km/val monstras įsibėgėja per 6 sekundes. Maksimalus greitis – 260–270 km/val. Tačiau dėl naudojamų bekelės padangų teko apriboti greitį iki 150 km/val.
Kiekvienas automobilis surenkamas rankomis gamykloje Los Andžele, todėl ir kainuoja daugiau nei 1 mln. JAV dolerių.
Kam toks brangus monstras gali būti įdomus? Pats К.Youabianas mano, kad jo baisuokliai tiktų turtuoliams, turintiems tradicinius superautomobilius, bet ieškantiems egzotikos.