Pirminė JAV nacionalinės transporto ir saugos valdybos (NTSB) išvada patvirtino „Tesla“ teiginius apie tai, jog autopilotas nebuvo įjungtas, patvirtinant, jog pagrindinis sistemos komponentas „nebuvo įmanomas“ kelyje, kuriame įvyko avarija.
Ataskaitoje taip pat sakoma, kad automobilio savininkas įsėdo į automobilį atsisėsdamas į vairuotojo vietą – tai patvirtino vaizdo medžiaga, nufilmuota vaizdo kameromis, pritaisytomis prie žuvusio vairuotojo namų.
Visgi paskelbtoji ataskaita tiesiogiai nepaneigė vietos policijos pareiškimų, kad po avarijos vairuotojo vietoje nieko nerasta.
„Tesla“ išreiškė skepticizmą dėl policijos pareiškimo šiuo klausimu sakydama, kad deformuota vairo būsena leidžia manyti, jog prie vairo sėdėjo vairuotojas.
Avarija, kurios metu žuvo 59 metų vairuotojas ir 69 metų keleivis, įvyko netoli transporto priemonės savininko gyvenamosios vietos automobiliui išvažiavus iš savo juostos kelio vingyje, peršokus kelkraštį ir atsitrenkus į drenažo pralaidą, aukščiau esantį šulinį bei medį, pranešė NTSB.
„Visi avarijos aspektai tebėra tiriami, nes NTSB siekia nustatyti galimas priežastis, kad galėtų paskelbti saugos rekomendacijas ir padėti išvengti panašių avarijų“, – pažymėjo NTSB.
Avarija paskatino kruopštesnį „Tesla“ ir jos sistemų tikrinimą, todėl praėjusį mėnesį pora JAV senatorių pareikalavo, kad incidentą ištirtų federalinės institucijos.