Latvijoje klientams buvo pristatyti 2130 ‚Volkswagen“ automobilių – čia VW užėmė užėmė 16 proc. naujų automobilių rinkos. Lietuvoje parduoti 2407 „Volkswagen“ automobiliai, kuriems teko 17 proc. rinkos dalies, o Estijoje - 1932 automobiliaI (8,5 proc. bendros rinkos dalies) ir įgyta antroji pozicija rinkoje pagal naujų automobilių pardavimą.
Didžiausią paklausą 2013 m. turėjo „Volkswagen Golf“, kurių klientai įsigijo 1440. Antroje vietoje „Passat“ - 922, trečioje „Tiguan“ – 690 ir ketvirtoje „Jetta“ – 549.
Kaip ir ankstesniais metais, iš lengvųjų komercinių modelių lyderio pozicijas išlaikė „Volkswagen Caddy“, kurių parduota 762.
Baltijos šalių keliais daugiau riedės ir „Volkswagen Crafter“, kurių pernai įregistruota 339.
„Gerus metų rezultatus garantavo darbas klientų aptarnavimo sferoje, servisų pastangos pardavimo metu ir laikotarpiu po pardavimo, produktų patrauklumo ir specialių pasiūlymų užtikrinimas korporaciniams klientams. Klientui, besirenkančiam „Volkswagen“ automobilį, nemenkos įtakos turėjo ir pats produktas, kuriame diegiamos geriausios automobilių gamybos naujovės, mažinamos kasdieninės priežiūros išlaidos. Tai turi didžiulės įtakos „Volkswagen“ prekybiniam ženklui, kuris tampa vis labiau geidžiamas kliento. Tam mes ir dirbame, nes klientas – visada pirmoje“, - teigia „Volkswagen“ prekybinio ženklo vadovas M.Jansonas.