Suskaičiuojami penki savavaldžių automobilių autonomijos lygiai: nuliniame lygyje mašiną valdo vien vairuotojas, o penktame – automobilis juda visiškai savarankiškai, be kokio nors įsikišimo. Antrame autonomiškumo lygyje vairuotojas neilgam ir tiesiose kelio atkarpose gali patraukti rankas nuo vairo.
Firmos „Embark“ bepilotis sunkvežimis pagamintas balninio vilkiko „Peterbilt Model 579“ pagrindu. Vykstant bandymams, prie automobilio vairo nuolat buvo bandytojas, perimdavęs valdymą intensyvesnio eismo ruožuose ar sudėtingesnėse sankryžose.
Visą 3 900 km kelią bepilotis sunkvežimis įveikė per penkias paras. Jis tiek užtruko, nes turėjo ilsėtis vairuotojas-bandytojas. „Embark“ tikisi gauti leidimą bepilotį sunkvežimį išbandyti visiškai autonominiu režimu; tada mašina kelią iš Los Andželo iki Džeksonvilio turėtų įveikti per porą dienų.
Šiais metais Vokietijos kompanija „Daimler“ ketina išbandyti bepilotę sunkvežimių koloną, kuri autonominiu režimu važiuos Oregono ir Nevados valstijų bendrojo naudojimo keliais. Kompanija jau gavo bepiločių sunkvežimių bandymo leidimą iš Oregono valstijos Transporto departamento.
Bandymuose bus naudojami du „Freightliner New Cascadia“ sunkvežimiai, aprūpinti bepilotėmis sistemomis. Jie keisis vienas su kitu duomenimis belaidžio interneto pagrindu sukurtame v2v (vehicle-to-vehicle, automobilis automobiliui) tinkle.