„Bassadone Group“ perima „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ atstovavimo teises Baltijos šalyse

„Bassadone Automotive Nordic“ grupei priklausanti „Auto-Bon“, užsiimanti „Peugeot“, „Citroën“, „Opel“ ir DS automobilių importu, nuo liepos 1 d. iš „Autobrava” perima „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ atstovo teises Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Šis sandoris taip pat apims „Fiat Professional“ komercinius automobilius ir „Abarth“ modelį. Mažmeninei prekybai šis pokytis Lietuvoje tiesioginės įtakos neturės.
Alfa Romeo Tonale
Alfa Romeo Tonale / Gamintojo nuotr.

„Auto-Bon“ portfelyje tiek Baltijos šalyse, tiek Suomijoje jau yra visi pagrindiniai „Stellantis“ grupės prekės ženklai („Peugeot“, „Citroën“, „DS Automobiles“, „Opel“). Nuo birželio 1 d. Suomijoje pradėti importuoti „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ automobiliai, kurie, kaip natūrali verslo plėtros tąsa, netrukus bus įtraukti į Baltijos šalių portfelį.

„Visų gamintojo prekių ženklų importo perdavimas vienai įmonei yra natūrali rinkos konsolidacijos dalis. Tai matome kaip galimybę pagerinti klientų patirtį ir padidinti visos tiekimo grandinės efektyvumą“, – sako „Auto-Bon“ generalinis direktorius Markus Vuolle.

Šis pokytis „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ prekės ženklų pirkėjams Lietuvoje tiesioginės įtakos neturės, nes automobilių platinimą mažmeninėje rinkoje ir toliau įgyvendins „Autobrava Motors”.

Pasak „Modus Group”, valdančios „Autobrava“ ir „Autobrava Motors“, valdybos nario ir automobilių prekybos verslo vadovo Oleg Martyniuk, šis pokytis yra ilgalaikės strategijos dalis, siekiant susitelkti į prabangių automobilių segmentą: „Pastaruosius kelerius metus automobilių prekybos srityje daugiausia dėmesio skyrėme prabangių prekės ženklų atstovavimo stiprinimui Baltijos šalyse. „Stellantis“ automobilių ženklų importo teisių perleidimas leis dar labiau susitelkti į mums prioritetinį veiklos segmentą”, – teigia O. Martyniuk.

„Stellantis“ buvo sukurtas 2021 m., susijungus prancūziškų šaknų turinčiai PSA grupei ir stambiai italų ir amerikiečių kompanijai FCA („Fiat Chrysler Automobiles“). Strateginis „Stellantis“ tikslas – prekės ženklo atstovavimo teisių įtvirtinimas, todėl nutarta tęsti sėkmingą bendradarbiavimą su „Bassadone“ grupe ir „Auto-Bon“ Baltijos šalyse bei Suomijoje.

„Visa automobilių pramonė patiria didžiulį konsolidacijos spaudimą. Taigi mes naudojamės atsirandančioms galimybėms. „Fiat“, „Alfa Romeo“ ir „Jeep“ atstovavimo teisių įsigijimas yra natūralus sėkmingo bendradarbiavimo su „Stellantis“ tęsinys – „Bassadone“ yra patikimas partneris, todėl gamintojas pasirinko mus atstovauti jų valdomus automobilių prekės ženklus“, – pridūrė „Bassadone Automotive Nordics“ generalinis direktorius Antti Ruhanen.

Nauji prekės ženklai ir strateginė rinkodara

Visi „Stellantis“ prekių ženklai gali pasigirti turtinga istorija, o sujungimas po vienu stogu leidžia maksimaliai padidinti jų sinergiją, kartu išlaikant aiškų dėmesį į kiekvieno ženklo individualią strategiją.
„Mūsų rinkose, ypač komercinių automobilių segmente, „Fiat“ buvo stiprus rinkos žaidėjas. Dėl to, kad atstovaujame visas „Stellantis“ modelių komercines transporto priemones, galime užtikrinti prieigą prie konkrečių kiekvienos markės tikslinių grupių ir kuruoti modelių asortimentą, kad jis geriau atitiktų klientų poreikius“, – komentavo Andrus Kuus, „Auto-Bon Baltics“ generalinis direktorius.

„Elektrifikacija yra didelis visų į portfelį įtrauktų prekių ženklų prioritetas. Netrukus rinkoje pasirodys visiškai elektrinių „Alfa Romeo“ automobilių pasirinkimas, nepraradęs šio prekių ženklo klientų taip vertinamo sportiško charakterio. Taip pat atnaujinama visa „Jeep“ modelių gama – ikoniškas visureigis bus papildytas tiek hibridine pavara, tiek visiškai elektra varomomis modelių versijomis“, – pridūrė A. Kuus.

Apie įmones

„Bassadone Automotive Nordic“ priklauso „Bassadone Automotive Group“ – šeimos verslui, įkurtam 1904 m. „Bassadone“ yra kelių automobilių markių importuotoja ir platintoja tokiose šalyse kaip Didžioji Britanija, Suomija, Gibraltaras, Ispanija ir Baltijos šalys. Suomijoje grupei priklauso „Peugeot“, „Citroën“, DS, „Opel“, „Dacia“, „Hyundai“, „Isuzu“, „Lotus“, „Renault“, „SsangYong“ ir „Suzuki“. Baltijos šalyse „Bassadone“ atstovauja tokius prekių ženklus kaip „Citroën“, „Peugeot“, „Opel“, „Hyundai“, „Isuzu“, „SsangYong“ ir „Suzuki“.

„Bassadone Automotive Nordic“ yra labiausiai skaitmenine prasme išsivysčiusi įmonė automobilių rinkoje ir pirmoji automobilių pramonės įmonė Suomijoje ir Baltijos šalyse, gavusi „Great Place to Work“ sertifikatą. „Bassadone“ mažmeninės prekybos verslas Suomijoje ir Baltijos šalyse vadinamas Autoverkkokauppa.fi.

„Bassadone“ apyvarta 2022 metais siekė 605 milijonus eurų. Įmonėje dirba 580 žmonių.

„Auto-Bon Oy“ prie „Bassadone Automotive Nordic“ grupės prisijungė 2017 m. „Auto-Bon“ yra oficialus „Citroën“, „DS“, „Peugeot“, „Opel“, „Jeep“, „Alfa Romeo“ ir „Fiat“ lengvųjų automobilių ir komercinių transporto priemonių atstovas Suomijoje. Įmonėje dirba daugiau nei 60 žmonių.

„Auto-Bon Baltic OÜ“ yra „Peugeot“ ir „Citroën“ automobilių importuotoja Baltijos šalyse. „Bassadone Automotive Nordic“ grupei priklausanti „Auto-Bon Oy“ įmonę įsigijo 2018 m. Įmonėje dirba beveik 30 žmonių.

„Modus Group“ yra tarptautinė įmonių grupė, šiuo metu veikianti 12 Europos rinkų. Grupės pagrindinė veikla apima keturias sritis – automobilių verslą (16 gerai žinomų prekės ženklų), atsinaujinančią energetiką („Green Genius“), mobilumo paslaugas („Modus Mobility“, „CityBee“, „MyBee“, „Mobility Fleet Solutions“), grupei taip pat priklauso investicinius atsinaujinančios energetikos fondus valdanti įmonė „Modus Asset Management“. Šiuo metu grupė regione iš viso atstovauja 16-ai pasaulinių automobilių prekės ženklų, jos automobilių prekybos verslo pajamos 2022 m. siekė 264,7 mln. eurų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis