Automobilio išorė ženklina naują „Audi“ dizaino krypties vektorių, o unikalios techninės savybės atskleidžia ko netolimoje ateityje galime tikėtis atidengę sportinio automobilio variklio gaubtą.
Konceptinį automobilį žurnalistams pristatė ir į klausimus atsakė „Audi“ bendrovės vyr. inžinierius prof. dr. Ulrichas Hackenbergas, akcentavęs, jog Pekino autosalonas debiutui pasirinktas neatsitiktinai. Visų pirma, Kinijos rinka yra viena iš didžiausių „Audi“ bendrovės rinkų. Kita vertus šiuolaikiniai Kinijos didmiesčiai turi daugybę ateities miestui, kuriame važinės šio koncepto pagrindu sukurti serijiniai automobiliai, būdingų savybių – intensyvų eismą, vadinamąsias važiavimo mieste situacijas, kai tenka parkuotis per bordiūrus, įveikti duobėtas gatves ir t.t., gausias technines naujoves miestų inžinerijos bei eismo organizavimo srityje, taip pat išmaniuosius bei junglumo sprendimus.
„Audi TT“ bekelės demonstracinis konceptas – įkraunamas hibridas su 300 kW (408 AG) bendrosios galios, iki 650 Nm sukimo momentą išvystančiu pavaros mechanizmu. Įsibėgėjimas nuo iki 100 km/val. užtrunka 5,2 sek, o maksimalus greitis – 250 km/val. Greičiau skrieti neleidžia elektroniniai greičio ribotuvai. 100 km kelio sunaudojama tik 1,9 l benzino, į aplinką išmetama 45 g/ km CO2.
Automobilio ratus suka unikalus benzininio ir dviejų elektros variklių derinys. Pirmasis jo narys – 215 kW (292 AG) galios, dviejų litrų darbinio tūrio, keturių cilindrų TFSI variklis, galintis išvystyti iki 380 Nm sukimo momentą. Jame pritaikyta daug puikių „Audi“ techninių sprendimų – masyvi turbina, cilindrų galvutėje įrengtas išleidimo kolektorius, tiesioginio ir netiesioginio įpurškimo režimai. Visa tai užtikrina optimalų temperatūros režimą bei efektyviai mažina degalų sąnaudas ir aplinkos taršą.
Antrasis pavaros mechanizmo poros elementas – iki 220 Nm sukimo momentą išvystantis 40 kW galios elektros variklis. Šis papildomas disko formos nedidelių gabaritų pavaros mazgas glaudžiai integruotas 6 laipsnių e-S tronic DSG transmisijoje, perduodančioje judesį priekiniams ratams. Dar vienas elektros variklis sumontuotas galinėje ašyje. Jis suka galinius ratus ir išvysto 85 kW pajėgumą ir iki 270 Nm sukimo momentą.
Ties galine ašimi įrengtas skysčiu aušinamas 12 kWh talpos 8 elementų ličio jonų akumuliatorius. Šio energijos kiekio užtenka, kad vien tik elektra būtų galima nuvažiuoti iki 50 km. Akumuliatoriaus padėtis parinkta taip, kad automobilio svoris tarp ašių pasiskirstytų santykiu 54:46 ir būtų suformuotas žemas svorio centras.
Išmani „Audi Wall Box“ akumuliatorių įkrovimo sistema užtikrina greitą ir patogų įkrovimą ir yra suderinama su daugeliu šiuo metu naudojamų įkrovimo stotelių standartų.
Naujajame „Audi TT“ bekelės prototipe taip pat įdiegta novatoriška belaidžio įkrovimo sistema, kurią sudaro stovėjimo aikštelės grindinyje sumontuota kontaktinė plokštelė ir automobilio dugne įrengtas srovės imtuvas. Automobiliui užvažiavus ant šios plokštelės, tarp jos ir imtuvo susidaro įkrovimą užtikrinantis magnetinis laukas ir automatiškai pradedamas akumuliatoriaus pildymo procesas, savaime pasibaigiantis visiškai įkrovus akumuliatorių. Šį įkrovimą vairuotojas gali patogiai nutraukti bet kuriuo metu – pakanka tiesiog nuvažiuoti nuo kontaktinės plokštelės.
Ši naujoviška „Audi“ įkrovimo technologija pasižymi net 90% naudingumo koeficientu, jai neturi įtakos oro sąlygos (lietus, sniegas, apledėjimas ir pan.), o generuojamas magnetinis laukas nekenkia žmonėms ir gyvūnams.