Bekelės legenda „Jeep Wrangler“ pasiekė Lietuvą: benzininis smagesnis už dyzelinį?

Ketvirtadienio vakarą pirmą kartą Lietuvoje buvo parodytas naujasis pravažumo etalonas „Jeep Wrangler". Gerbėjai išvydo ne tik naująjį „Wrangler", bet ir kitus „Jeep" modelius, tarp kurių buvo pirmasis gamintojo civilinėms reikmėms sukurtas automobilis, rašoma pranešime.
Naujojo „Jeep Wrangler“ pristatymas Vilniuje
Naujojo „Jeep Wrangler“ pristatymas Vilniuje / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Į išskirtinį pristatymo renginį susirinkę svečiai mėgavosi „Jeep" klubo partnerių surengtomis pramogomis ir prezentacijomis. Vakarui įsibėgėjus savo pasirodymą surengė amerikietiškojo futbolo komanda – pademonstravusi kelis derinius, ji nutempė uždangalą nuo naujutėlaitės vakaro žvaigždės „Jeep Wrangler".

Naujas puslapis modelio istorijoje

Ketvirtos kartos „Jeep Wrangler" išorė liko klasikinė: dideli ovalūs žibintai priekyje, vertikaliais stačiakampiais dekoruotos radiatoriaus grotelės ir itin plačios trapecijos formos ratų arkos suteikia šiam modeliui išskirtinę, su niekuo nesupainiojamą išvaizdą.

VIDEO: Naujojo „Jeep Wrangler“ pristatymas Vilniuje

Nepaisant klasikinės išvaizdos, automobilio viduje – visos naujausios gamintojo komforto ir saugumo technologijos. Už vairo montuojamas 3,5 arba 7 colių įstrižainės ekranas, kuriame galima matyti daugelį automobilio funkcijų. Ant jo vairo sumontuoti pagrindiniai mygtukai, kuriais galima reguliuoti garsą, įjungti balso komandas bei pastovaus greičio palaikymo kontrolę.

Automobilio centre montuojamas 7 arba 8,4 colio įstrižainės lietimui jautrus ekranas su „Android Auto" bei „Apple Car Play" sistemomis. „Wrangler" salone patogiose vietose įmontuotos kelios USB bei 12V jungtys, o papildomai užsakoma yra 230V rozetė.

Varikliai: benzininis traukia geriau už dyzelinį?

Automobilis Lietuvoje parduodamas su dviem varikliais: 2,2 l „MultiJet II" dyzelinis ir 2,0 l benzininis pasiekia atitinkamai 200 ir 265 AG pajėgumą bei 450 ir 400 Nm sukimo momentą. Abu varikliai pirmą kartą „Wrangler" modelyje yra sujungti su visiškai nauja komfortišką važiavimą bet kokiomis sąlygomis užtikrinančia 8 laipsnių automatine pavarų dėže.

Pasak „Jeep" atstovų, bandžiusių visureigį kovinėmis sąlygomis, 2 l benzininis variklis yra idealiai subalansuotas šiam modeliui. Jis netgi įspūdingesnių charakteristikų už dyzelinį.

Komfortą padidina ir modernios elektroninės saugumo sistemos: aklosios zonos stebėjimo sistema, parkavimo asistentai, galinio vaizdo kamera, jutikliniame ekrane pasiekiama moderni „Uconnect™" navigacinė įranga, o naudojantis „Android Auto" ar „Apple CarPlay®" sąsajomis prijungti išmanųjį telefoną bei valdyti jo funkcijas automobilio ekrane.

Neprilygstamas bekelėje

Visureigis siūlomas su trimis įrangos lygiais: „Sport", „Sahara" ir „Rubicon". Visi komponuojami su dviejų ir ketverių durų („Unlimited" versijos) kėbulais, o praktiškumą bekelėje užtikrina nuleidžiamas priekinis stiklas bei keliais lengvais judesiais išimamos durys.

„Wrangler" yra kabrioletas, o klientai turi pasirinkimą net iš trijų stogo konfigūracijų: elektra valdomas „Sky One-Touch" nuleidžiamas bei pakeliamas vienu mygtuko paspaudimu, „Zipperless Premium Sunrider" yra atidengiamas rankomis, o „Freedom Top" – nuimamas kietas trijų dalių stogas.

„Wrangler" yra tikras visureigis dėl savo vadinamosios rėminės konstrukcijos, padedančios pasiekti išskirtinius duomenis bekelėje. Visi „Wrangler" yra varomi keturiais ratais ir turi specialią lėtesnę pavarą (angl. „Low-range"), užtikrinančią pravažumą itin sudėtingomis sąlygomis. „Rubicon" versijoje vairuotojas, norėdamas padidinti ratų eigą, gali netgi atjungti priekinį stabilizatorių.

Dideliu pravažumu pasižymintys visureigiai retai būna komfortiški naudojimui kiekvieną dieną, bet naujos kartos „Wrangler" yra išimtis. Jo pakaba priekyje ir gale – daugiasvirtė, užtikrinanti pakankamą komfortą bei stabilumą važiuojant ant asfalto, tačiau dėl to nereikia aukoti nei lašo pravažumo bekelėje.

Dar viena unikali „Wrangler" savybė – jo interjerą po pasivažinėjimo bekelėje galima plauti nesibaiminant, kad kažkas po to nebeveiks – vandenį galima išleisti pro specialiai tam gamintojo numatytas angas. Vienintelė jautri vieta yra multimedijos ekranas, tačiau jį galima uždengti specialiu „Wrangler" komplektacijoje esančiu guminiu uždangalu.

Išmanus ir praktiškas

„Wrangler" visada garsėjo savo funkcionalumu – jo keleiviai gali ne tik nukeliauti bet kur, bet ir patogiai sudėti visus savo krovinius. Todėl ir naujasis modelis – ne išimtis, jo viduje daugybė išmanių vietų įvairiems daiktams sudėti. Patvarus tinklelis ištiestas per visą durų ilgį, o vairuotojui bei keleiviams patogiai pasiekiami puodelių laikikliai ir išmaniųjų telefonų dėtuvės. Pirštinių dėtuvė, kaip ir daiktadėžė centrinėje konsolėje, yra rakinamos ir skirtos vertingiausiems daiktams susidėti.

Papildomi smulkūs daiktai gali būti padėti erdvėje po galine sėdyne, specialiose dėtuvėse bagažinėje. Atsarginis automobilio ratas tradiciškai sumontuotas išorėje, tad bagažinė yra erdvesnė nei kituose tokio dydžio modeliuose.

Naująjį „Jeep Wrangler" galima apžiūrėti ir užsisakyti oficialaus „Jeep" atstovo Lietuvoje salonuose. Jo kaina prasideda nuo 45 990 EUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų