Darbai kelyje prasidės, kai rangovas parengs ir suderins su Kelių direkcija paprastojo remonto darbų aprašą.
Atlikus šiuos darbus, pagerės kelio dangos lygumas, bus panaikintos asfalto dangos pažaidos, dėl to susisiekimas keliu taps patogesnis ir saugesnis, pagerės eismo komfortas.
Šio ruožo vidutinis metinis paros eismo intensyvumas – 13 721 aut./parą, vidutinis metinis sunkiasvorio transporto eismo intensyvumas yra 757 aut./parą, o esama dangos būklė labai prasta (dangos būklės indeksas (DBI) yra 4,44). DBI indekso reikšmė nustatoma pagal kelio dangos pažeidimų – plyšių, išdaužų, nelygumų, provėžų kiekį bei jų tiesioginę įtaką eismo saugai ir komfortui.
Pagal esamas galimybes, jei kelių finansavimas išliks toks pats, iki 2035 m. Lietuvoje turėtų būti sutvarkyti beveik visi valstybinės reikšmės magistraliniai ir krašto keliai, kurie yra blogos būklės, ir maždaug pusė prastos būklės rajoninių kelių.
Kelių direkcijos parengtame ilgalaikės valstybinės reikšmės kelių priežiūros ir plėtros iki 2035 m. strategijos projekte numatyta, kad iki 2035 m. turi būti sutvarkyta apie 598 km magistralinių kelių, tam reikės apie 363,2 mln. eurų.
Lietuvoje yra 1751 km valstybinės reikšmės magistralinių kelių.