Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Benedikto Vanago gerbėjų auka gali siekti 6 969 Eur: pardavė „Juodąją sraigę“

Oficialus Benedikto Vanago gerbėjų klubas, palaikydamas lenktynininką, pastaruosius trejus metus į lenktynes atvykdavo namu ant ratų, vadinamu „Juodąja sraige“. Reaguodami į pasikeitusią komandos „Pitlane“ situaciją, gerbėjai paskelbė aukcioną „Juodajai sraigei“ įsigyti. Aukcionas įvyko, laimėtojas aiškus. Tiesa, jis pirkinio dar neatsiėmė, pinigų nepervedė.

Finansinė „Team Pitlane“ situacija pablogėjo pasikeitus generalinio rėmėjo – „General Financing“ vadovybei. Po derybų naujoji įmonės valdžia nusprendė neberemti B.Vanago. Todėl, lenktynininko teigimu, likus vos 10-čiai dienų iki technikos išsiuntimo (per Prancūziją laivu į Saudo Arabiją), susidarė maždaug 200 tūkst. Eur deficitas.

Kol „Team Pitlane“ paskubomis ieško naujo komandos generalinio rėmėjo, gerbėjai aukoja pinigus per „Patreon“ platformą.

O oficialus gerbėjų klubas nusprendė aukcione parduoti savo brangiausią turtą – kemperį. Sekmadienio vakarą aukcionas baigėsi, paaiškėjo trys pirkėjai, pasiūlę už kemperį didžiausią kainą.

„Su šaltu sekmadienio vakaru atėjo ir aukciono pabaiga. Buvo džiugu stebėti, kaip aktyviai dalyvavote ir kaip augo jūsų siūlomos sumos. Nutarėme išskirti tris didžiausias sumas pasiūliusius fanus:

1. Ovidijus Alūzas – €6969,
2. Arthur Jeff – €5000,
3. Markas Markas – €4500.

Aukciono nugalėtoją Ovidijų prašome kuo skubiau parašyti mums asmeninę žinutę su savo telefono numeriu, kad sutartume dėl „Sraigės“ perdavimo. Nugalėtojui laiku nesusisiekus su mumis, „Sraigė“ keliaus antros (ar trečios) kainos siūlytojui.

Ačiū dalyvavusiems, ir laukiam Dakar2020“, – rašo Benedikto Vanago gerbėjai savo „Facebook“ paskyroje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?