1100 niutonmetrų sukimo momentą šis „Bentley Mulsanne Speed“ išvysto esant vos 1750 apsisukimų per minutę, tad įsigijus tokį modelį galėsite pasigirti lipdymo prie sėdynės atlošo efektu.
Tokią galią automobiliui suteikia naujas ir itin sėkmingai pagamintas „Bentley“ 6,57 litro darbo tūrio, V formos, aštuonių cilindrų variklis. Šalia įspūdingo sukimo momento puikuojasi ir kitas iškalbingas skaičius – 530 arklio galių. „Bentley“ tokius skaičius išgavo įdiegę keletą naujovių, tokių kaip nauji purktšukai, įsiurbimo kolektorius ar uždegimo žvakės. Buvo padidintas ir suspaudimo laipsnis. Inžinieriai iš naujo pržiūrėjo vožtuvų darbą bei optimizavo turbo sistemos kontrolę.
Toks agregatas leis pamiršti, kad „Mulsanne Speed“ sveria 2,7 tonos. Iki 100 km/h greičio naujasis „Bentley“ kūdikis šokteli per 4,9 sek. Šis tvirtas ir greitas „Bentley“ geba išvystyti 306 km/h greitį. Tai žinutė kitiems variklių gamintojams: „dinkite iš kelio“.
Kad automobilis susidorotų su perduodama galia sėkmingai, papildomai peržiūrėta ir patobulinta pavarų dėžė ir pakaba. „Mulsanne Speed“ papuošas 21 colio ratais. Tiesa, anglies pluošto stabdžių diskai vis dar siūlomi kaip altenatyva ir į standartinę komplektaciją neįeina.
Nepaisant to, kad variklio galia stulbinamai didelė, „Bentley“ netgi pavyko sumažinti išmetamųjų dalelių kiekį. Dabar jis siekia 342g/km ir yra 19,3 gramo mažesnis už tokį patį tik nepatobulintą variklį. Tas pats, tačiau patobulinimo nesulaukęs variklis išvysto 505 arklio jėgas ir į ratus perduoda 1020 niutonmetrų.
Paryžiaus automobilių parodoje pristatytas „Mulsane Speed“ pirkėjus pasieks dar šių metų žiemą. Automobilio kaina prasideda nuo 1 mln. 120 tūkst. Litų.