„Bentley“ užsiminė apie naujojo SUV kategorijos modelio išvaizdą

„Bentley“ išplatino nuotrauką, kurioje matomas purvus taškantis naujasis SUV kategorijos modelis. Manoma, kad rinkoje jis pasirodys 2016-aisiais metais.
Naujasis „Bentley“ SUV
Naujasis „Bentley“ SUV / „Bentley” nuotr.

Skirsis nuo konceptinio modelio

Naujasis „Bentley“ SUV modelis veikiausiai bus šiek tiek kitoks nei konceptas, kurį gamintojas pristatė dar 2012-ųjų pradžioje Ženevos automobilių parodoje. Kol kas gamintojas daugiau naujojo modelio nuotraukų nepateikė, tad neaišku, kokių sąsajų naujasis SUV turės lyginant su konceptiniu „EXP 9 F“ modeliu.

Aišku tai, kad „Bentley“ sieks išlaikyti sau būdingas kėbulo linijas. Naujojo SUV visureigio priekinės dalies išvaizda panaši į šiuo metu gaminamus „Mulsanne“ ir „Continental“ modelius.

Apsisprendė dėl žibintų stiliaus

Kol kas esminis matomas skirtumas tarp paviešintos nuotraukos ir konceptinio modelio – priekinių žibintų išdėstymas. Konceptiniame modelyje žibintai išdėstyti vertikaliai, o serijinio modelio fotografijoje lempos išdėstytos „Bentley“ būdingu stiliumi.

„Bentley” nuotr./„Bentley EXP 9 F“ konceptinis modelis
„Bentley” nuotr./„Bentley EXP 9 F“ konceptinis modelis

Tiesa, kaip atrodys bamperio apačioje montuojamos rūko lempos – nuotraukoje įžvelgti neįmanoma.

Naudos „Volkswagen“ variklius?

Koks variklis suks naujojo SUV automobilio ratus – kol kas neaišku. Galima daryti prielaidą, kad tai gali būti „Volkswagen“ šešių litrų darbo tūrio, W formos, 12 cilindrų agregatai, kurių gamyba pradėjo rūpintis pats „Bentley“.

„Bentley“ anksčiau yra paskelbęs, kad naujų modelių gamybai per artimiausius trejus metus skirs daugiau nei 1,4 milijardo dolerių. Kompanija tikisi, kad per metus bus parduota maždaug 3000 naujųjų SUV kategorijos automobilių.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis