„Best Drive“ – viskas, ko reikia jūsų automobiliui

„Continental“ grupei priklausantis, dinamiškai augantis pasaulinis automobilių priežiūros tinklas „Best Drive" plečia savo veiklą ir Lietuvoje – Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras. Plačią paslaugų gamą teikianti automobilių aptarnavimo vieta skirta vertinantiems gaminių ir paslaugų kokybę, kurią užtikrina aukščiausios kvalifikacijos meistrai, moderni įranga, aukščiausios klasės gaminiai.
Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras
Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras / „Best Drive“ nuotr.

Pasak „Continental“ koncerno Baltijos regiono eksporto, rinkodaros ir pardavimų vadovo Arūno Kiaušo, tik glaudus „Continental“ ir „Best Drive“ bendradarbiavimas leido sukurti tokį platų ir veiksmingą automobilių priežiūros tinklą, galintį patenkinti sparčiai augantį kokybiškesnių paslaugų poreikį. Su A.Kiaušu kalbamės apie šio bendradarbiavimo idėją bei naudas klientams.

„Best Drive“ nuotr./Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras
„Best Drive“ nuotr./Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras

– „Best Drive“ – Lietuvoje sąlyginai naujas vardas, tačiau pasaulyje, ypač Europoje, jis gerai žinomas. Daugiau kaip 2000 automobilių aptarnavimo centrų visame pasaulyje – įspūdingas pasiekimas. Kas šiuos centrus jungia, kokia idėja vienija gamintoją „Continental“ ir jo įsteigtą „Best Drive“ tinklą?

– „Best Drive“ techninių automobilių priežiūros centrų koncepcija gyvuoja jau daugiau kaip 20 metų. Tai vienintelis pasaulyje globalus servisų tinklas – šio tinklo automobilių priežiūros centrus rasite visuose penkiuose kontinentuose. Kadangi vienas pirmaujančių pasaulio automobilių pramonės tiekėjų „Continental“ yra Europos koncernas, tad nenuostabu, kad tankiausias „Best Drive“ tinklas yra Europoje – net 700 techninės priežiūros centrų įvairiose Europos šalyse.

Viena pagrindinių šio tinklo idėjų – tampri jungtis tarp „Continental“ gaminamos produkcijos ir ją atstovaujančių automobilių aptarnavimo centrų. Toks glaudus bendradarbiavimas yra labai reikalingas. Pavyzdžiui, Lietuvoje dirbantys automobilių remonto servisai turi patirtį, savitą supratimą apie rinką ir, greičiausiai, jaučiasi pakankamai gerai, nes tarsi žino, ką ir kaip reikia daryti. Tačiau norint būti tikru profesionaliu, siekiant išlaikyti aukštą lygį, reikalingos tamprios sąsajos su gamintoju, kuris turi visą reikalingą informaciją apie produktus, technologijas, tendencijas. Tad siekiant aukštesnės paslaugų kokybės, tokie ryšiai su gamintoju yra būtini.

„Continental“ yra globali įmonė, pasižyminti viską aprėpiančiu matymu iš viršaus, akylai stebinti įvairias rinkos tendencijas. Tai vienas didžiausių automobilių industrijos komplektuojančių dalių gamintojų ir tiekėjų, o tai reiškia, kad „Continental“ ryšys su automobilių gamintojais yra tiesioginis ir labai glaudus. Automobilių aptarnavimu užsiimančioms įmonėms irgi reikalingos aukščiausio lygio patirtys, tad viena iš „Best Drive“ tinklo idėjų – siekis, kad toks galingas gamintojas kaip „Continental“ turėtų glaudų ryšį su servisu, kad galėtų atvirai dalintis savo patirtimi, teikti tam tikrus pasiūlymus, rekomendacijas ir tokiu būdu stiprinti tos įmonės konkurencingumą, rentabilumą ir poziciją rinkoje.

„Best Drive“ tinklas turi net 700 techninės priežiūros centrų įvairiose Europos šalyse.

„Best Drive“ tinklas yra sukurtas tam, kad „Continental“ produkciją rinkoje atstovaujančių automobilių techninių priežiūros centrų aptarnavimo lygis būtų kiek įmanoma aukštesnis.

Mes siekiame „premium“ aptarnavimo lygio dar ir dėl to, kad automobiliai tampa vis išmanesni, sudėtingesni. Reikia turėti labai daug informacijos apie programinę įrangą, technines automobilių charakteristikas, specifinių mazgų konstrukcijas ir t.t. Tokia informacija „Continental“ ir dalijasi „Best Drive“ servisų tinklu.

„Best Drive“ nuotr./Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras
„Best Drive“ nuotr./Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras

– „Best Drive“ tinklas turi savo spalvas, logotipus, stilių, produktus. Tačiau žinomumas susijęs su daugeliu dalykų: paslaugų kokybe, aplinka, atitinkama kainodara. Kokie šiuolaikinio techninio aptarnavimo centro klientų prioritetai?

– Žinomumas yra svarbus aspektas – kiekviena automobilių techninės priežiūros įmonė turi savo vardą, tam tikrą įvaizdį regione, bet, vertinant perspektyvas, labai svarbus platesnis atpažinimas. Kai įmonė yra gerai žinomo tinklo dalis, tada savo potencialiems klientams siunčia aiškią žinią, kad rinkoje ji – gerai atpažįstama, kad šis prekės ženklas siūlo atitinkamo lygio kokybę, tam tikrus produktus ir tuo išsiskiria iš bendros to sektoriaus aplinkos. Taip įmonė tampa patrauklesnė klientams, nes jie atpažįsta tinklą. Be to, platus tinklas gali daugiau dėmesio skirti reklamai, savo vardo ir įvaizdžio stiprinimui rinkoje, o tai didina konkurentabilumą. Tinklui priklausančios įmonės verslas tampa stipresnis ir stabilesnis, paslaugos kokybiškesnės.

Šiais laikais žmonės dažniau renkasi tą aplinką, kuria pasitiki. Paslaugų kainų skirtumas dažnai net nėra pagrindinis pasirinkimo kriterijus – kur kas svarbiau, kad paslauga būtų suteikta savalaikiai, atsakingai ir profesionaliai. Tai yra vienas iš pagrindinių klientų norų. Ne tik automobilių aptarnavimo, bet ir bet kurios kitos srities klientus labiausiai traukia tvarkinga, jiems draugiška aplinka, įvairių paslaugų pasiekiamumas vienoje vietoje, galimybė operatyviai gauti reikalingą konsultaciją, informaciją bei greitai išspręstas problemas.

Kiekvienas apsilankymas „Best Drive“ bus užfiksuotas automobilio istorijoje, kliento automobilio istoriją visada bus galima sekti tinkle įdiegtose IT sistemose. Ryšis su klientu „Best Drive“ tinklo servisuose yra nuoseklus, t.y. jei į eilinį servisą žmogus važiuoja tik tada, kai automobilis sugenda, tai bendravimas su „Best Drive“ tinklo centrais bus panašus į bendravimą su draudimo bendrovėmis – juk nereikia rūpintis, ar ne laikas pratęsti automobilio ar buto draudimą – bendrovės tiesiog informuoja apie tai. Tai vienas kokybės standarto, kurį mes diegiame, elementų: „Best Drive“ tinklo centrai klientų automobiliais rūpinsis dažniau ir intensyviau, nei iki šiol buvo įprasta.

Į tinklą priimtų centrų dizainas irgi bus keičiamas, kad vizualiai būtų patrauklus – tiesiog tvarkingos, klientui draugiškos, visada švarios patalpos, atpažįstamos pagal tam tikrų spalvų derinius. Jose sukurtos specialios ir jaukios klientų zonos, kad automobilio laukiantys žmonės jaustųsi patogiai. Mums rūpi ir vairuojančios moterys, kurios ne itin mėgsta lankytis automobilių servisų aplinkoje, tad „Best Drive“ centrų aplinka bus itin draugiška visoms vairuotojų grupėms – kad visi jaustųsi gerai, gautų tinkamą konsultaciją, reikiamą informaciją ir paslaugą.

„Best Drive“ nuotr./Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras
„Best Drive“ nuotr./Prienuose atidarytas trečiasis šalyje „Best Drive“ techninis centras

– „Best Drive“ tinklas vienija įvairias automobilių remonto ir kitas paslaugas teikiančias įmones, kurias įvardijate kaip „Continental“ partnerius. Kokie reikalavimai keliami tokiems partneriams, juk suprantama, kad bet kurios remonto dirbtuvės į aukštus reikalavimus keliantį tinklą neįsilies?

„Continental“ savo veiklos Lietuvoje plėtrą automobilių aptarnavimo srityje planavo jau seniai, bet tai nėra paprastas procesas – neužtenka ateiti ir pasakyti: „mes kursime tinklą!“. Norint sukurti gerai dirbantį, kokybiškas paslaugas teikiantį automobilių servisų tinklą, reikia labai stiprios bazės bei stiprių partnerių. Partnerystė yra viena iš pamatinių projekto įgyvendinimo verčių. Vertiname ilgalaikę bendradarbiavimo istoriją su „Continental“ turinčius partnerius.

„Best Drive“ tinklo veiklios pradžia Lietuvoje – bendras susitarimas su automobilių servisų ir autodetalių parduotuvių tinklu JUTA, irgi ieškojusiu įvairių būdų, galinčių sustiprinti ir patobulinti savo veiklą. Gana greitai sutarėme, kad „Continental“ ir JUTA galėtų būti parneriai, nes bendradarbiaujame daug metų, vienas kitą gerai žinome ir šias bendroves sieja labai aukštas pasitikėjimo lygmuo. Derybos baigėsi sutartimis ir pirmas „BestDrive“ tinklo automobilių techninės priežiūros centras 2020 m. buvo atidarytas Vilniuje, JUTA patalpose.

„Best Drive“ tinklo centrai klientų automobiliais rūpinsis dažniau ir intensyviau, nei iki šiol buvo įprasta.

„Best Drive“ servisų tinklo projektas Lietuvoje numatęs du vystymosi kelius, Vienas – į „Best Drive“ tinklą įsilies JUTA įmonei priklausantys automobilių priežiūros tinklai, antras – į tinklą pritrauksime ir nepriklausomas įmones, koks yra „Best Drive“ tinklo parneris Prienuose.

Mūsų tikslas – maksimaliai aukšta kokybė, o ne siekis per metus pritraukti kuo daugiau partnerių. Link tikslo einame žingsnis po žingsnio – svarbiausia, kad atitiktume aukštus „Continental“ kokybės standartus. Planuodami savo tinklo plėtrą žvalgomės ne tik į tas įmones, kurios jau yra pasiekusios pakankamai aukštus kokybės standartus, bet ir į tas, kurios dirba pakankamai atsakingai ir kokybiškai: nors joms dar šiek tiek trūksta iki „premium“ standartų, tačiau turi pakankamai potencialo ir gali juos pasiekti.

Būdamos tinklo dalimi, įmonės–partneriai turės ir papildomų galimybių, pavyzdžiui, ne tik aptarnauti savo aplinkos klientus, bet ir teikti paslaugas įvairioms tarptautinėms transporto įmonėms, besinaudojančioms „Best Drive“ serviso tinklu bei pageidaujančioms tomis pačiomis sąlygomis gauti tas pačias paslaugas, kurias jos gauna kitose šalyse.

– Automobilių techninės priežiūros centro ir „Continental“ partnerystė reikalauja ir pokyčių. Kas labiau akcentuojama? Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas, motyvacija, įranga, valdymas?

Paprastai pakankamai ilgai Lietuvoje dirbančios automobilių remonto ir priežiūros įmonės jau turi patyrusius ir motyvuotus darbuotojus. Mes tokioms įmonėms siūlome įvairias darbuotojų mokymų programas, investicijas į moderniausią įrangą, bei, kas labai svarbu, informaciją, kaip, atsižvelgiant į šiandienos tendencijas, turėtų būti vystomas automobilių techninės priežiūros centras, kokias paslaugas jis turėtų pasiūlyti klientams, kurios iš jų yra pagrindinės ir pačios svarbiausios.

„Best Drive“ tinklo įkūrėjas „Continental“ konsultuoja ne tik verslo vystymo, bet ir investavimo klausimais.

Dalinamės su įmonėmis žiniomis, praktine patirtimi, remiantis rezultatais, gautais po įmonėse atliktų auditų, kuriuos atliekame reguliariai, aiškinamės, ko trūksta efektyvesnei veiklai. Kartais įmonės įsitikinusios, kad viską daro gerai, tačiau auditai rodo, kad rezultatai tikrai gali būti geresni. Todėl po audito „Continental“ savo partneriams atvirai išsako pastabas, rekomendacijas, pataria, ką reiktų keisti, į ką investuoti, kad „Best Drive“ tinklo įmonė galėtų palypėti laipteliu aukštyn, kad jos siūlomos paslaugos būtų aukštesnės kokybės, o paslaugų spektras – platesnis.

Viena iš mūsų krypčių – verslo vadybos tobulinimas: siūlome papildomus pardavimų įrankius, rekomenduojame, ką reiktų daryti, kad prekės ar paslaugos būtų geriau parduodamos. Be to, mes aktyviai investuojame į visos po „Best Drive“ vėliava vykdomos veikos reklamą.

– 2020 m. pirmasis „Best Drive“ tinklo servisas atidarytas Vilniuje, po to duris atvėrė Jonavos „Best Drive“ centras, dabar šio tinko automobilių priežiūros centras atidarytas Prienuose. Atskleiskite šio tinklo plėtros strategiją, tempus, kryptis.

– Šiuo metu Lietuvoje veikia trys „Best Drive“ automobilių priežiūros centrai: Vilniuje, Jonavoje ir Prienuose. Planuojame kiekvienais metais Lietuvoje atidaryti dar apie 2-3 naujus „Best Drive“ centrus. Tokį plėtros intensyvumą iš dalies lemia siekis, kad visos į „Best Drive“ tinklą įsiliesiančios ir su „Continental“ bendradarbiausiančios įmonės galėtų klientams pasiūlyti maksimaliai aukštą aptarnavimo lygį.

Mūsų plėtros koncepcijoje nėra idėjos ją vykdyti tik didžiuosiuose šalies miestuose. Kartais nedidelis regioninis servisas gali būti labai svarbiu ir stipriu traukos tašku, aptarnaujančiu pakankamai didelį automobilių skaičių. Pavyzdžiui, Prienai: šalia – populiarus kurortas Birštonas, antras šalies miestas Kaunas. Prienai – didelio regiono dalis ir šiame mieste įsikūrusio partnerio įmonė aptarnauja tikrai nemažai automobilių. Tai stiprus partneris, turintis labai gerą įvaizdį, ilgą veiklos istoriją, bet kartu sudėję savo patirtis, tampame dar stipresni ir stabilesni.

Po Prienų kitas mūsų tikslas yra Panevėžys. Turime rimtų planų Žemaitijoje, po to Kaune, vėliau Vilniuje ir Šiauliuose bei šių miestų apylinkėse. Plėtrą planuojame taip, kad priėmę naujus „Best Drive“ partnerius kaip galima tolygiau ir racionaliau išsidėstytume Lietuvos žemėlapyje. Noriu akcentuoti, kad „Best Drive“ tinklas aptarnauja ir visoje šalyje dirbančių įmonių automobilius, o tokios įmonės paprastai pageidauja, kad jų automobiliai būtų aptarnaujami tik „Best Drive“ tinkle, kur yra aiškios darbų atlikimo sąlygos, aukšta kokybė. Todėl didelį dėmesį skiriame „Best Drive“ tinklo plėtros tolygumui.

Mūsų planas – per kelis metus atidaryti 15 „Best Drive“ centrų. Kaip jau minėjau, nėra jokio skubėjimo, spaudimo, kad kuo daugiau, per kuo trumpesnį laiką. Skubėjimas ir greitis kenkia kokybei, kuri čia yra svarbiausia.

Ateityje „Best Drive“ tinklas Lietuvoje turės daug centrų ir adresų, mūsų geografija bus platesnė, ir klientas šalia savo gyvenamosios vietos galės išsirinkti jam patogiausią ir patraukliausią mūsų tinklo servisą.

„Best Drive“ tinklo servisuose klientams suteikiamos dažniausiai reikalingos paslaugos: padangų ir akumuliatorių keitimas bei priežiūra, kondicionierių užpildymas ir remontas, tepalų keitimas, važiuoklės remontas ir pan. Šis tinklas bus arti kliento, patogus, patikimas, užtikrinantis itin aukštą kokybę. Konkretus kiekvieno centro atliekamų darbų sąrašas labai priklauso nuo to, kokias paslaugas istoriškai siūlė mūsų partneriu tapęs servisas. Jei jis buvo labai stiprus variklių remonte, tai mes tokią veiklą tik skatinsim. Bet, kaip jau minėjau, iš pradžių bus atliktas auditas, padarytos išvados ir pasiūlytas papildomų paslaugų paketas, kad servisas būtų stiprus ne tik istorine savo veikla, bet pasiūlytų savo klientams kur kas daugiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis