Koncerno „BMW Group“ teigimu, pagrindinis veiksnys, lėmęs tokią sėkmę, buvo 2013 m. atlikti BMW 5 serijos modelių atnaujinimai – patobulintas dizainas, praplėstas naujų variklių pasirinkimas, pasiūlyta nauja įranga ir išplėstas „BMW Connected Drive“ funkcijų spektras. Šiuo sprendimu koncernas dar kartą pademonstravo, kad automobilis gali būti atnaujintas būtent taip, kad atitiktų rinkoje egzistuojančią paklausą.
Koncernas pernai atnaujino visos BMW 5 serijos automobilių išorės dizainą, kurio dėka automobiliai tapo ne tik patrauklesni, bet ir patogesni. Šių automobilių pirkėjams pasiūlyti du nauji įrangos komplektai – „Luxury Line“ ir „Modern Line“ – kartu su „M sport“ paketu kiekvienam BMW 5 serijos automobiliui prideda dar daugiau individualaus žavesio. Atnaujintas ir šių automobilių vidus, kuriame maloni aplinka itin gerai dera su padidintu funkcionalumu.
„Krasta Auto“ duomenimis, 2013 m. daugiau nei 75 proc. BMW 5 automobilių pardavimų sudarė verslo įmonės
BMW 5 serijos modelio automobilių varikliai dabar yra galingesni, taupesni, labiau saugantys aplinką ir efektyvesni. Jų galingumas siekia nuo 105 kW/143 AG iki 412 kW/560 AG, taip pat visi varikliai atitinka EU5 arba EU6 emisijos standartus. Visuose BMW 5 serijos modelio automobiliuose įdiegtas „EfficientDynamics“ technologijų paketas, padedantis suderinti ir automobilio dinamiškumą, ir ekonomiškumą.
Tuo tarpu LED žibintai ir „BMW Night Vision“ sistema, gebanti atpažinti žmones bei gyvūnus, užtikrina didesnį saugumą vairuojant BMW 5 serijos modelio automobilį naktį. Automobiliuose taip pat įdiegta neakinanti tolimųjų šviesų sistema, kurios dėka įjungtos tolimosios šviesos netrukdo iš priekio atvažiuojantiems automobiliams.
Dar daugiau malonumo vairuojant BMW 5 serijos suteikia spūstyse valdyti bei aikštelėse statyti automobilį padedančios pagalbos sistemos, taip pat „BMW ConnectedDrive“ sistema, siūlanti unikalų įvairių internetinių paslaugų pasirinkimą. Jos dėka vairuotojas kelionės metu gali internetu klausytis mėgstamos dainos, rezervuoti stalą restorane, išsiaiškinti, kur yra artimiausia vaistinė ar padiktuoti elektroninį laišką.
Lietuvoje BMW 5 serijos modelio automobiliai pernai taip pat buvo vieni populiariausių tarp verslo klientų. Oficialios BMW atstovės „Krasta Auto“ duomenimis, 2013 m. daugiau nei 75 proc. šio modelio automobilių pardavimų sudarė verslo įmonės.
„BMW 5 serijos automobiliai pasižymi ir elegantiška išvaizda, ir ypatingu patogumu. Todėl dažnai BMW 5 serijos modelio automobilius įsigyja įmonės ar įmonių vadovai, kuriems reikia reprezentatyvaus, stilingo, patogaus ir funkcionalaus automobilio“, – sako „Krasta Auto Vilnius“ direktorė Rasa Klimavičiūtė.