Praktinį ir prestižinį modelį kankina daugybė smulkių problemų. Dažniausiai bėdos prasideda nuo priekinės pakabos, kuri yra labai jautri prastam keliui ir greit susidėvi. Reikėtų vengti ir automatinės pavarų dėžės „Multitronic“. Džiugu, jog bent „Quattro“ sistema negenda ir yra patikima.
Variklių gama gan plati. Geriausias pasirinkimas būtų 1,8 benzininis su turbina arba 1,9 dyzelinis TDI. 2,5 TDI varikliai turi problemų dėl paskirstymo velenėlių ir įpurškimo siurblių. Oro srauto matuoklė genda dažnai, bet dabar jos jau yra pigios, todėl nerimauti nėra prasmės. Kaip Mikė Pukuotukas mėgsta medų – taip ilgapirščiai „Audi“, todėl pasirūpinti gera signalizacija ir kasko draudimu – beveik būtinas dalykas.
5 serijos BMW yra truputį aštresnis. Jame suderintas sportiškumas ir elegancija. Puiki ergonomika, patogios sėdynės. Tik gaila, jog vietos gale mažai. Tokios klasės automobilis tikrai turėtų būt erdvesnis gale sėdintiems keleiviams.
Važiuoklė tarnauja trumpai – kas metus tikrai reikia pusę jos perrinkti. Tai nepigus malonumas. Didelį važiavimo malonumą teikia 2,5 ir 2,8 benzininiai varikliai.
BMW – efektyviai perteikia važiavimo malonumą, suderindamas azartą. Tai automobilis mėgstančiam ilgas keliones vairuotojui.
Tiek „Audi“, tiek BMW – patogūs ir prestižiniai. Juos kankina panašios bėdos, jie turi panašius privalumus, bet kartu yra ir labai individualūs. Manau, kad kiekvienas turi apsispręsti tiksliai, ko jis nori iš automobilio ir tik tada rinktis iš šių „laivų“.