BMW elektrifikacija įgauna pagreitį: netrukus pasirodys pirmasis modelis su visomis pavaromis

BMW grupė pasiekė dar vieną svarbų tikslą elektromobilizmo plėtros kelyje, klientams visame pasaulyje pristačiusi pusę milijono elektrifikuotų automobilių. Sebastianas Mackensenas, BMW grupės Vokietijos rinkos viceprezidentas, naujajam savininkui kompanijos būstinėje Miunchene perdavė labai ypatingo „BMW 330e“ raktelius. Būtent šis automobilis paženklino vieną pagrindinių šių metų kompanijos tikslų, rašoma pranešime.
BMW 330e
BMW 330e / Gamintojų nuotr.
Temos: 2 BMW BMW i3

„Pusė milijono automobilių yra geriausias įrodymas, koks platus tapo BMW elektrifikuotų transporto priemonių asortimentas, patenkinantis skirtingus klientų poreikius. Dabar mes žymiai didiname tempą: sieksime, kad per kitus dvejus metus keliuose būtų milijonas BMW grupės elektrifikuotų transporto priemonių. Tai yra mūsų indėlis į veiksmingą klimato apsaugą“, – teigė Oliveris Zipse, „BMW AG“ valdybos pirmininkas.

„Man „BMW 330e“ – iš tinklo įkraunamas hibridinis automobilis – geriausiai suderinantis pagrindines elektromobilio ir tradicinio automobilio galimybes: didesnę dalį laiko, ypač mieste, galiu važinėti neteršdamas aplinkos, tačiau ilgesnėse kelionėse aš vis dar galiu pasitelkti vidaus degimo variklį“, – savo apsisprendimą aiškino naujasis automobilio savininkas Florianas Merkis.

Kitąmet – pirmasis modelis su visomis pavaromis

Kad kompanijos tikslai yra ne iš piršto laužti bus galima įsitikinti jau 2020-aisiais. Keliuose pasirodys pirmasis BMW grupės modelis, kurį bus galima įsigyti derinant visų varomų ratų sistemą su bet kuriuo energijos šaltiniu: benzininiu ar dyzelininiu varikliais, iš tinklo įkraunama hibridine ar grynai elektrine pavara. Šiuo universalumo flagmanu taps „BMW X3“ visureigis.

Didžiausio elektrinio „BMW iX3“ populiarumo tikimąsi Kinijos rinkoje, tad šioje šalyje jis ir bus surenkamas visam pasauliui. Apie 440 km viena įkrova nuvažiuosiančiame „BMW iX3“ ir kituose artimiausiu metu pasirodysiančiuose BMW elektromobiliuose debiutuos naujoji itin efektyvi penktosios kartos „BMW eDrive“ glaudžiai integruota elektrinės pavaros sistema.

Ją sudaro viename korpuse montuojami elektros variklis, transmisija ir galios elektronika. Ši pavaros sistema yra tinkama visoms automobilių koncepcijoms – nuo sedanų iki visureigių, todėl bus adaptuojama plačiai visoje BMW gamoje.

Elektrinis kompanijos flagmanas „BMW iNEXT“ į gatves išvažiuos 2021-aisiais, tais pačiais metais pasirodys ir jau anonsuotas „Gran Coupe“ modelis „BMW i4“, kuris viena įkrova galės įveikti apie 600 km. O šešerius metus gaminamojo ikoniškojo „BMW i3“ sėkmė rinkoje lėmė kompanijos sprendimą pratęsti jo gamybą iki 2024 metų.

Gamintojų nuotr./BMWi3
Gamintojų nuotr./BMWi3

Šiemet taip pat debiutavo pirmasis visiškai elektrinis „MINI“ modelis, kuris prekybos salonus pasieks jau kovą. Didelį susidomėjimą juo iliustruoja skaičiai – kompanija jau gavo 90 tūkst. užsakymų šiam elektromobiliui.

Aiškūs ir ambicingi tikslai

Šiuo metu BMW grupė siūlo 12 visiškai elektrinių ar iš tinklo įkraunamų hibridinių transporto priemonių ir yra viena iš pirmaujančių elektrifikuoto mobilumo pasaulyje teikėjų. Metų sandūroje kompanija išsikėlė tikslus 2020-iesiems: kitąmet ketvirtadalis visų Europoje parduodamų BMW grupės transporto priemonių turėtų būti elektrifikuotos, iki 2025 metų šis santykis turėtų pasiekti trečdalį, o iki 2030 m. – pusę.

Tokių skaičių siekti padės sparti elektrifikuotų automobilių gamos plėtra: jau 2023 m. BMW grupė iš viso siūlys 25 modelius su elektrine pavara. Turėti platų asortimentą, kuris apima tiek automobilius su vidaus degimo varikliais, tiek inovatyvias hibridines ar visiškai elektra varomas pavaras, kompanija siekia dėl globalių tikslų – taip atsižvelgiama į skirtingus klientų poreikius įvairiuose pasaulio regionuose. Nepriklausomai nuo pasirinktos pavaros tipo ar konkretaus automobilio, visiems dabartiniams ir būsimiems BMW grupės modeliams taikomi vienodi prekės ženklo standartai.

„Jau siūlome elektrifikuotas pavaras daugumai mūsų modelių – nuo „MINI“ iki BMW 7 serijos. Mūsų klientai gali pasirinkti ne tik savo norimą automobilį, bet ir labiausiai jiems tinkančią energijos šaltinio rūšį. Tai yra įvairovė, kurios mūsų klientai nori ir kuri geriausiai gali patenkinti jų individualius poreikius“, – aiškino „BMW AG“ valdybos narys, atsakingas už klientus, prekės ženklus ir pardavimus, Pieteris Nota.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis