„Prieš penkerius metus debiutavęs pirmasis „BMW X2“ tapo „Sports Activity Coupé“ (SAC) kategorijos pradininku aukščiausios klasės kompaktinių automobilių segmente. Antrosios kartos „X2“ yra didelis šuolis į priekį – dėl išraiškingesnio, sportiškesnio ir modernesnio dizaino, didesnių gabaritų ir dar ryškesnio kupė silueto. Taip pat – ir dėl pirmosios tik elektra varomos versijos „iX2“. Ji prisidės prie tolimesnės BMW elektrinio mobilumo plėtros“, – sako BMW prekės ženklo vadovas Martynas Daujotas.
Pirmenybė individualumui
Palyginus su pirmtaku, naujos kartos „BMW X2“ įgavo dar labiau kupė stilių primenančias formas – nuožulnesnį galą, ilgesnę priekinę dalį, ir tai suteikė jam sportiškumo. Priekyje montuojami naujo dizaino LED žibintai ir beveik šešiakampės BMW grotelės, kurios gali būti pasirinktinai komplektuojamos su „BMW Iconic Glow“ kontūriniu apšvietimu. Už papildomą mokestį galima įsigyti adaptyviuosius LED priekinius žibintus su neakinančiomis matricinėmis tolimosiomis šviesomis.
Daug progresyvesnį dizainą įgavo ir automobilio galas – naujų modernių formų žibintai, plačios ratų arkos, atletiškai atrodantis buferis. Be to, už papildomą mokestį pirkėjai gali užsisakyti panoraminį stogą.
Apskritai, naujasis automobilis ūgtelėjo – ilgis padidėjo 194 mm (iki 4,554 mm), plotis –21 mm (iki 1,845 mm), o aukštis 64 mm (iki 1,590 mm). Todėl viduje daugiau erdvės ir vairuotojui su keleiviais, ir bagažui. Naujojo „X2“ bagažinės talpa siekia nuo 560 iki 1,470 litrų, priklausomai nuo modelio, o elektromobilio „iX2“ – nuo 525 iki 1,400 litrų. Beje, jau standartinėje įrangoje „X2“ turės elektra valdomą bagažinės dangtį.
Daugiau komforto viduje
Naujojo „BMW X2“ salonas tapo ne tik erdvesniu, bet ir komfortiškesniu, solidesniu ir taip pat – novatoriškesniu. Automobilio priekyje – didelis lenktas BMW monitorius ir plūduriuojantis porankis su valdymo mygtukais bei bevielio įkrovimo vieta telefonui.
Salono apdailai naudojamos aukštos kokybės medžiagos, pirkėjai gali rinktis įvairius sėdynių apmušalų variantus, įskaitant veganiškus ir odos. Už papildomą mokestį galima užsisakyti sportines sėdynes, elektroninį sėdynių valdymą su atminties ar masažo funkcijomis.
Inžinieriai taip pat patobulinto „X2“ akustinį komfortą ir keleivių saugą – jau standartinėje komplektacijoje bus integruojama oro pagalvė tarp vairuotojo ir keleivio priekyje. Standartinė įranga taip pat apima dviejų zonų automatinę klimato kontrolę, navigaciją, taip pat keturias USB-C jungtis.
Bus dvi elektrinės versijos
Naujasis modelis prekyboje pasirodys 2024 m. kovą. Pirmiausia debiutuos elektrinis „iX2 xDrive30“, sportiškasis „X2 M35i xDrive“ bei dar viena benzininė ir dyzelinė versijos. 2024 m. vasarą gamintojas žada prijungti dar vieną tik elektra varomą „iX2“ versiją bei papildomą modelį su dyzeliniu varikliu.
Pirmasis elektromobilis „iX2 xDrive30“ turi du elektros variklius, kurių bendra maksimali galia siekia 230 kW/313 AG (įskaitant laikinąjį padidinimą) ir 494 Nm (364 lb-ft) sukimo momentą. Nuo 0 iki 100 km/val. elektromobilis įsibėgi per 5,6 sek. ir pasiekia maksimalų 180 km/val. greitį.
Šiame modelyje montuojama 64,8 kWh talpos elektros baterija su kuria, dėl didelio pavaros sistemos efektyvumo, elektromobilis viena įkrova įveiks 417-449 km atstumą (pagal WLTP standartą).
Tuo tarpu sportiškoji „X2 M35i xDrive“ pasižymi išskirtiniu M dizainu ir valdymo savybėmis. Šio modelio ratus suka 2,0 l keturių cilindrų variklis, išvystantis maksimalią 221 kW/300 AG galią. „X2 M35i xDrive“ nuo 0 iki 100 km/h įsibėgi per 5,4 sekundės. Specifinis M važiuoklės derinimas kartu su „BMW xDrive“ išmaniąja visų varančiųjų ratų pavara užtikrina tikslų valdymą. O standartinė adaptyvioji M pakaba pagerina ir manevringumą, ir komfortą ilgose kelionėse.
Be to, „BMW iX2“ įdiegti ne tik pažangūs varikliai, bet ir inovatyvios skaitmeninės paslaugos, kurias įgalina naujoji „BMW iDrive“ su „QuickSelect“ ir 9 kartos BMW operacine sistema. Pirkėjai taip pat turės platų autonominio vairavimo ir parkavimo funkcijų pasirinkimą. Pavyzdžiui, jau standartinėje įrangoje bus perspėjimo apie priekinį susidūrimą sistema, greičio palaikymo sistema su stabdymo funkcija, atbulinės eigos kamera ir kitos sistemos. Už papildomą mokestį bus galima įsigyti ir platesnį saugą padidinančių priemonių komplektą – nuo projekcinio „Head-up Display“ ekrano ar aktyvios greičio palaikymo sistemos, iki nuotolinio vagystės atvejo įrašymo sprendimo.
„X2“ ir „iX2“ modeliai bus gaminami „BMW Group“ gamykloje Regensburge, Vokietijoje. Šioje gamykloje taip pat bus gaminami ir elektromobiliui skirti aukštos įtampos akumuliatoriai.
Oficiali BMW atstovė Lietuvoje „Krasta Auto“ skelbia, kad naujasis „X2“ modelis Lietuvoje prekyboje pasirodys 2024 m. kovą, o jo kaina prasidės nuo 52 333 eurų. Elektromobilio „iX2“ kaina sieks nuo 61 750 eurų.