Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW istorijos posūkis: po 20 metų sugrįžta 8 serijos kupė

Aštuntos serijos BMW flagmanas atvyko į Vilnių ir jį jau galima apžiūrėti „Krasta Auto“ salone. „BMW 8“ yra vienas inovatyviausių automobilių savo klasėje, kurio modernios vairavimo asistavimo sistemos bei jungiamumo technologijos yra švyturiai, rodantys kuria kryptimi judėti kitų automobilių gamintojams. Jo sportiškumas pagrįstas naujausiais inžinierių sprendimais, rašoma pranešime.
Aštuntos serijos BMW
Aštuntos serijos BMW / BMW nuotr.
Temos: 3 BMW Kupė BMW 8

„Tai neabejotinai pats prabangiausias ir išmaniausias kada nors sukurtas BMW kupė, kurio išvaizda iš visų pusių spinduliuoja prabanga. BMW šūkis „Nepaprastai malonu vairuoti“ šiame modelyje atsiskleidžia visu 100 proc. Tai tvirtas ir sportiškas automobilis. Serijinis kasdienai skirtas modelis yra sukurtas pagal lenktynėms parengtą modelį“, – teigia BMW prekės ženklo vadovas Lietuvoje Martynas Daujotas.

Šiemet pristatomas automobilis yra vienas svarbiausių per visą BMW istoriją. „BMW 8“ vardas į rinką grįžta po beveik 20 metų – paskutiniai aštuntos serijos kupė nuo konvejerio nuriedėjo 1999 m. Tai bus antroji aštuntosios serijos karta.

Vilniuje pristatomas sodrios „Sunset Orange“ spalvos automobilis „BMW M850i xDrive Coupe M Performance“ su nauju, 530 AG/390 kW pasiekiančiu V8 varikliu. Tai kol kas galingiausias ir greičiausias aštuntos serijos šeimos narys. Salone eksponuojamas automobilis gausus papildoma įranga, todėl salono lankytojai gali savo akimis išvysti beribes automobilio personalizavimo galimybes, kurias gamintojas suteikia šio modelio pirkėjams. Pavyzdžiui, šio automobilio oro paėmimo angos, išorinių veidrodėlių apdailos, galinis oro aptakas ir difuzorius – iš anglies pluošto.

Automobilis atvyko su „M Sport“ eksterjero apdailos paketu. Jį puošia stilingi 20 colių skersmens ratlankiai. Automobiliams su šiuo paketu montuojama efektyvesnė stabdžių sistema, sportinės sėdynės bei „M“ sportinis vairas, aptrauktas oda.

Agresyvi išorė

„BMW 8 Series Coupe“ atpažįstamas iš firminių BMW akcentų. Tai į vidurį siaurėjantys priekiniai žibintai bei dviejų dalių radiatoriaus grotelės, aštrių formų variklio gaubtas bei sportiška, kiek agresyvi išorė. Jo kėbulo ilgis yra 4,84 m, plotis siekia 1,9 m, aukštis – 1,34 m. Ratų bazės ilgis yra net 2,82 m. Ji užtikrina dar didesnį komfortą ir stabilumą važiuojant dideliu greičiu.

Automobilis išsiskiria žema sėdėjimo pozicija – kaip tikrame lenktyniniame BMW. Standartiškai „BMW 8 Series Coupe“ interjeras yra aptrauktas malonia liesti „Vernasca“ oda.

Standartinėje įrangoje yra „BMW Operating System“ valdymo sistema, pasiekiama 7 colių skersmens ekrane. Papildomai gali būti užsakoma „BMW Live Cockpit Professional“ sistema su 10,25 colio ekranu bei moderniais grafiniais elementais.

BMW nuotr./Aštuntos serijos BMW
BMW nuotr./Aštuntos serijos BMW

Populiari ir vairuotojų pamėgta technologija yra „BMW Head-Up Display“ – ant priekinio stiklo projektuojamas papildomas ekranas, atvaizduojantis pagrindinę kelionės informaciją ar navigacijos nurodymus. Dabar šis projekcinis ekranas – 16 proc. didesnis nei kituose „BMW“, optimizuota jo 3D grafika ir atnaujintas funkcijų rodymas.

Papildomos įrangos sąraše yra ir tokios funkcijos kaip bevielis mobilaus telefono įkrovimas, „BMW Display Key“, „Bowers & Wilkins“ garso sistema bei išskirtinė, grūdinto stiklo tam tikrų valdymo elementų apdaila.

Širdis – iš Miuncheno

Lapkritį rinkai pristatytos dvi šio modelio modifikacijos. Be „BMW M850i xDrive Coupe M Performance“ su nauju, 530 AG/390 kW pasiekiančiu V8 varikliu, kurį jau galima apžiūrėti Vilniuje, lapkritį rinkai pristatyta ir „BMW 840d xDrive Coupe“ modifikacija. Ji turi 320 AG/235 kW pasiekiantį dyzelinį šešių cilindrų variklį.

Jame yra du turbokompresorius valdanti „BMW TwinPower Turbo“ technologija, o dyzelinas įpurškiamas net 2 500 bar slėgiu. Degalų sąnaudos ir CO2 emisija nėra didelė, nes išmetimo sistemoje sumontuotas kietųjų dalelių filtras, NOx dujų katalizatorius bei specialus SCR filtras. Jie atitinka naujausius emisijos standartus EU6d-TEMP.

Variklis yra kupinas naujausių koncerno technologijų, o jo surinkimas iš inžinierių reikalauja precizinio tikslumo ir išmanymo. Variklis surenkamas pagrindinėje įmonės gamykloje Miunchene. Tai yra vieta, kur kuriami patys galingiausi varikliai, montuojami į pačius prabangiausius automobilius – čia pirmiausia diegiamos naujausios technologijos bei dirba aukščiausią kvalifikaciją turintys koncerno inžinieriai.

Išbandytas trasoje

Siekdami maksimaliai gerai subalansuoti BMW įvairiems keliams, inžinieriai šį automobilį bandė ne tik viešojo naudojimo keliuose, bet ir lenktynių trasose bei prastos būklės užmiesčio keliuose. Taip siekiama kiek įmanoma tiksliau atkartoti visas galimai vairuotojui pasitaikysiančias sąlygas. „BMW 8“ buvo bandomas Švedijoje, testuojant kupė elgseną žiemos sąlygomis, saulėtoje Pietų Prancūzijoje, bei, žinoma, automobilių sporto šventovėje – „Nurburgring Nordschleife“ žiede.

Automobilio vairuotojas galės rinktis vieną iš kelių važiavimo režimų. Standartinis užtikrins maksimaliai komfortiškas keliones, o „Sport“ bei „Sport+“ režimai pakoreguos automobilio pakabos, variklio bei pavarų dėžės nustatymus, DSC stabilumo kontrolės veikimą taip, kad vairuotojas mėgautųsi kiekvienu net menkiausiu vairo pasukimu ar akceleratoriaus spustelėjimu.

Automobilio kaina Lietuvoje prasideda nuo 106 050 EUR.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs