Du turbokompresoriai – vienas tikslas. Toks yra BMW M2 reklaminis šūkis. 410 AG Bi-turbo vienos eilės 6 cilindrų benzininio variklio sutelktą galia nėra skirta važinėti paprastomis gatvėmis. BMW atstovai pabrėžia, kad lenktyniauti dera specialiose trasose.
Kita vertus, būtų naivu tikėtis, kad 70 tūkst. kainuojančią M2 Competition versiją pirktų žmogus, neišmanantis, kas yra vairavimo malonumas ir atsakomybė už tokią suvaldytą galią.
550 Nm sukimo momentas, maksimalūs 7600 aps./min. įsibėgėjimas iki 100 km/val. per 4,2 sek., įspūdingas stabdymas. Ir netgi po M5, varomo visais keturiais ratais ir turinčio keramikinius stabdžius, vėl sėdus į M2, jis žavi. Kiekvieną pilotą kitaip.
Man, asmeniškai, patiko mažojo Coupe privalumai – dizaino, praktiškumo ir valdymo.
Žinoma, tai yra užtaisytas pistoletas, su kuriuo reikia mokėti elgtis. Tačiau brandaus vairuotojo rankose šis ginklas „daro viską“: jei reikia, lengvai slysteli šonu, jei būtina, staigiai stabdo. Ir, žinoma, šauna iš vietos kaip kulka.
Tačiau dar vienas M2 privalumas – jis gali būti ir praktiškas automobilis, juo galima kasdien važinėti į darbą.
Kuo jis skiriasi nuo paprasto M2?
Paprastas M2 Coupe modelis turi 370 AG ir 465 Nm, įsibėgėjimas per 4,3 sek. Didžiausios apsukos 7000. Tarp kitų skirtumų: Competition puošia naujo dizaino 19' ratlankiai, didesni stabdžių diskai, naujas priekinis buferis ir radiatoriaus grotelės, veidrodėliai, dvigubas išmetimas, dvi naujos spalvos, o salone atsirado visokių anglies pluošto intarpų. Vairas iš M3 modelio.