Prabangūs bei galingi ir sportiški automobiliai su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis didžiausią paklausą turi Šiaurės šalyse, kur šaltuoju metų laikotarpiu susiduriama su slidžiomis oro sąlygomis (ne tik šlapiomis, bet ir sniegu užklotomis gatvėmis).
BMW – ne pirmas prabangių automobilių koncernas, vis labiau žiūrintis į visų varančiųjų ratų važiuokles. „Lexus“, „Jaguar“, „Cadillac“, „Porsche“ bei „Maserati“ tai pat žvalgosi į tokio tipo transmisijas.
„Situacija JAV rinkoje yra tokia: 70-80 procentų ten parduotų „Mercedes-Benz E63 AMG“ modelių buvo su visų varančiųjų ratų sistemomis. Mūsų gamoje pirmieji tokio tipo važiuokles turės nauji M5 ir M6 automobiliai, tačiau prie to prieisime su naujos kartos modeliais“, – teigia BMW M divizijos vadovas Friedrichas Nitschke‘as. Analitikai teigia, kad tai įvyks ne anksčiau nei 2015-2016 metais.
Ponas Friedrichas pridūrė, kad tokie techniniai sprendimai neturėtų būti taikomi M3 ir M4 modeliams. Nors ir tam tikrų tyrimų rezultatai parodė, kad minėti automobiliai su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis būtų paklausūs kai kuriuose regionuose. Visgi tai padarytų didelį randą jų įvaizdyje bei filosofijoje.
„Naujos kartos M5 ir M6 gali gauti visų varančiųjų ratų važiuokles, tačiau tai tikrai nepalies M3 ir M4 modelių“, – kategoriškai savo poziciją išreiškė M divizijos prezidentas.
Kokia jūsų nuomonė apie BMW M modelius su visų varančiųjų ratų važiuoklėmis? Ar sprendimas taikyti tokio tipo komponentus galingiems bei prabangiems sedanams ir kupė automobiliams nebus lyg spjūvis į veidą tikriems BMW markės garbintojams?