Nepaisant sportinių ambicijų, „Audi“ gali būti ir praktiškas, nes be sedano ir kabrioleto kėbulų, buvo ir universalas „RS4“. „BMW“ M3 gamino sedano, kupė ir kabrioleto pavidalu.
Viduje abu automobiliai beveik nieko nesiskiria nuo paprastų modifikacijų. Abu turi daugybę privalumų: sportines sėdynes, sportinius vairus, didelius navigacijos ekranus, klimato kontrolę ir daug kitų. Nors „Audi“ sportinės sėdynės turi geresnį pečių srities palaikymą, bet patogiau vairuotojas įsitaiso už „BMW“ vairo.
Abu automobiliai po kapotu turi „V8“ variklius, kurie pažaboja 420 „arklių“. „Audi“ variklis turi 400 Nm sukimo momentą, o „BMW“ – 420 Nm. „BMW“ yra 30 kilogramų sunkesnis už „Audi“, tačiau naudoja vidutiniškai 2 litrais kuro mažiau.
„Audi“ iki 100km/h įsibėgėja per 4,8 sekundės, o „BMW“ – 4,9 sekundės. Skirtumas toks nedidelis, jog lenktyniaujant šiems automobiliams rezultatas stipriai priklausytų nuo vairuotojo įgūdžių. Išbandžius abu automobilius galima drąsiai teigti, jog „BMW‘ su savo galiniais varančiais ratais teikia daug malonumo dėl kontroliuojamo šoninio slydimo posūkiuose.
Šįkart galima teigti, jog šis automobilis atrodo civilizuotesnis ir greitesnis. Net sportiškai vairuojant jį kelias valandas jis nevargina, nes yra paklusnus ir lengvai valdomas. „Audi“ labiau primena nepažabotą laukinį gyvulį. Jo pakaba daug kietesnė, o vairavimas nėra toks tolygus. Gal todėl ir norisi vis spausti iš savęs visas jėgas, kad įstengtum tokį „žvėrį“ suvaldyti.
„Audi“ turi daugiau necivilizuoto sportiškumo, kuris didina testosterono išsiskyrimą kūne. Jį labai malonu vairuoti lenktynių trasoje, tačiau jeigu reikėtų juo važinėti kasdien – tokio malonumo jau nebebūtų. Kasdieniam vairavimui labiau tinka „BMW“ dėl geresnio valdomumo ir minkštesnės važiuoklės, o „Audi RS4“ turi per daug sportinių ambicijų, dėl kurių kasdien vairuojamas šis automobilis tiesiog vargintų.