Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW M4 iki 100 km/val. pagreitės per 4,1 sek.

BMW atskleidė visus naujojo kupė M4 ir sedano M3 techninius duomenis. Šiais metais buvo suskaldyta BMW trečioji serija – visi kupė „trečiukai“ nuo šiol vadinami ketvirtosios serijos BMW, o „trečiukais“ lieka tik sedanai bei universalai. Tad kartu su ketvirta serija gimė ir naujasis M serijos gaminys – BMW M4.
BMW M4
BMW M4 / BMW nuotr.

Naujieji BMW M serijos modeliai turės šešių cilindrų variklius su dviem turbinomis. Kaip ir M5 atveju, BMW išdavė atmosferinius variklius ir perėjo prie turinčių priverstinį oro pripūtimą. Ankstesnis BMW M3 turėjo V8 atmosferinę jėgainę.

Nepaisant variklio darbinio tūrio bei cilindrų skaičiaus mažėjimo, automobilis taps galingesnis: 425 AG vietoj buvusių 414. Tačiau ne tai yra įspūdingiausia šio automobilio savybė.

Įspūdį kelia šio automobilio pagreitis. Senasis M3 100 km/val. greitį galėjo pasiekti per 4,8 sek., o naujieji M4 bei M3 tą galės padaryti per 4,3. Aprūpintas automatine pavarų dėže – per 4,1 sek. Tai bus pirmasis BMW M3, kuris yra greitesnis už BMW M5 – pastarasis 100 km/val. gali pasiekti per 4,3 sek.

Maksimalus šių automobilių greitis vienodas ir apribotas elektroniniu ribotuvu – 250 km/val.

Kitas svarbus dalykas – BMW M4 svers mažiau nei 1500 kg, 80 kg mažiau nei ankstesnis M3 kupė.

Nuotraukose matoma, kad netrukus debiutuosiantis M3 gavo visiškai naują priekio dizainą. Žinoma, gamintojas išlaikė tradicijas priekį papuošti inkstų formos firminėmis BMW grotelėmis. Beje, pasitvirtino gandai, kad agresyvios ir kovingos išvaizdos BMW stogas šiame modelyje pagamintas naudojant anglies pluoštą. Nuotraukose matomas M3 apautas penkių dvigubų atšakų lengvojo lydinio ratlankiais. Žvelgiant į BMW praeitį galima palyginti ir galinį bamperį, kuris šiame modelyje taip pat įgavo naują išvaizdą, tačiau išlaikė M3 būdingus bruožus.

Nuotraukose matomas M4 praktiškai nesiskiria nuo anksčiau pristatyto konceptinio modelio. Jo stogas taip pat pagamintas iš anglies pluošto. Netgi kėbulo spalva yra tokia pati, apie kurią skelbė gamintojas. Nors M3 ir M4 interjeras bus praktiškai identiškas, tačiau žvelgiant į išorę atrodo, jog M4 – šiek tiek daugiau dėmesio gavęs ir labiau išbaigtas modelis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?