Vienintelis dalykas, kurį nuo kitų metų bus galima pasirinkti – tai mechaninė pavarų dėžė. Mechaninė pavarų dėžė kaip papildomos įrangos dalis pirmiausia jau kitais metais pasirodys JAV rinkoje. Kiek vėliau – ir Europoje. Tačiau gali būti, kad tai paskutinė M5 karta, kurią bus galima įsigyti su mechanine pavarų dėže.
Kiek anksčiau pasigirdusios kalbos apie dyzelinę M5 versiją taip pat paneigtos. Bent jau artimiausiu metu tokios automobilio nebus – pakaks paprasto „penktuko“ su dyzeliniu varikliu ir aerodinaminiu M paketu.
Anot vokiečių, kažkada galbūt ir reikės galvoti apie visų varančiųjų ratų pavarą, kai varikliai taps tokie galingi, kad bus sunku suvaldyti automobilį. Tačiau kol kas tokių planų nėra.
Universalas – tikrai ne. Universalų per penkerius metus buvo parduota tik kiek daugiau nei tūkstantis vienetų, todėl jų gamyba visiškai nepasiteisino. Tuo tarpu sedanų buvo parduota beveik 20 kartų daugiau.