Sieks užkirsti kelią gamybos brokui
Prognostinė analitika padeda aptikti silpnąsias atskirų mazgų vietas ir užkirsti kelią galimoms klaidoms dar prieš išleidžiant naujus transporto priemonių modelius. Analizuojami gaminių ir prototipų kūrimo duomenys, taip pat garantija, diagnostika ir visame pasaulyje surenkama automobilių aptarnavimo informacija.
IBM technologijos suteikiamos įžvalgos naudojamos gaminių projektavimo ir gamybos proceso metu. Tokiu būdu BMW gali išvengti problemų serijinėje gamyboje.
Pavyzdžiui, IBM SPSS prognostinės analitikos įranga padeda sujungti ir analizuoti automobilių prototipų bandomojų važiavimų rezultatus bei ankstesnių tyrimų duomenis, o analizės rezultatai iš karto pateikiami inžinieriams. Tai leidžia greitai nustatyti ir pašalinti galimus pažeidžiamumus dar prieš pradedant serijinę gamybą, tuo tarpu anksčiau panašių duomenų apdorojimas trukdavo ištisus mėnesius.
Klientai autoservisuose lankysis rečiau
Naudojant šią IBM technologiją, gali būti analizuojami visi turimi duomenų šaltiniai. Programinė įranga geba identifikuoti tam tikrus struktūrinius pasikartojimus, anomalijas ir padeda prognozuoti automobilio priežiūros poreikius ar iš anksto juos numatyti. Todėl automobilio savininkui reikia rečiau važiuoti į automobilio techninio aptarnavimo centrą, o ir pats aptarnavimas vyksta kur kas greičiau – duomenys ir instrukcijos pateikiamos reikiamu metu.
Dar vienas bendradarbiavimo aspektas – tam tikrų tyrimų automatizavimas. Skirtingi BMW grupės verslo padaliniai ir dukterinės įmonės dažnai siunčia panašias analitikos užklausas, o dabar įmonė gali naudotis daugiau nei 250 IBM analitikos aplikacijų, kurios leidžia vartotojams atlikti savo tyrimus. Analitikos „savitarnos“ dalis nuolat auga, nes dabar įmonės darbuotojai gali patys nesunkiai atlikti tyrimus.
IBM kiekvienais metais patentuoja šimtus išradimų duomenų apdorojimo ir analitikos srityje. Savo intelektinį kapitalą IT milžinė investuoja ieškodama naujų galimybių, pavyzdžiui, kognityvinių sistemų, tokių kaip superkompiuteris „Watson“, plėtrai. IBM jau sukūrė pasaulinį 9 analitikos sprendimų centrų tinklą ir teikia paslaugas kartu su 27 tūkst. verslo partnerių.