„Tesla“ išplatino 3-iojo ketvirčio elektromobilių pardavimų rezultatus ir juose matyti, jog kompanija pagamino 53239 vienetus „Model 3“ ir bendrai pagamino 26903 vienetus „Model S“ ir „Model X“.
Taip pat teigiama, kad per 3-iąjį ketvirtį iš viso buvo pagaminta 80142 elektromobilių, o tai yra 50 % daugiau, lyginant su 2-ojo ketvirčio gamybos rezultatais.
Kalbant apie „Model S“ ir „X“ elektromobilius, jų gamybos augimas taip pat buvo didesnis, nors ir ne toks ryškus, kaip populiariojo „Model 3“.
Panašu, jog šios naujienos pagaliau privertė „BMW“ kompaniją pripažinti ilgai neigtą tiesą – „Tesla“ kompanija daro milžinišką spaudimą automobilių rinkos senbuviams.
Bernhard‘as Kuhnt‘as, „BMW North America“ padalinio generalinis vadovas duodamas interviu „Bloomberg“ teigė:
„Tesla didina savo gamybos apimtis ir daro spaudimą šiam rinkos segmentui. Esant tokioms aplinkybėms aš labai džiaugiuosi galėdamas pasakyti, jog ir mes intensyviai dirbame šioje srityje ir mūsų pardavimai taip pat auga.“
Teisybės dėlei reikėtų pasakyti, kad šiais metais „BMW“ kompanija JAV pardavė šiek tiek mažiau vidutinio dydžio sedanų, tačiau vertinant bendrus Vokietijos gamintojo rezultatus matyti, kad bendri automobilių pardavimai JAV per praėjusį mėnesį šiek tiek padidėjo.
Visgi Kuhnt‘as pripažįsta, kad tiek „Mercedes-Benz“, tiek ir „Lexus“ automobilių pardavimai per tą patį laikotarpį krito.
Be jokios abejonės „BMW“ pardavimams įtakos turėjo ir išaugę „Tesla“ automobilių pardavimai. Ypač dėl to, kad kompanija vis dar orientuojasi į JAV ir Kanados rinkas bei jose labai sparčiai auga „Model 3“ populiarumas.
Tad „BMW“ trečios serijos automobiliai yra laikomi didžiausiais pralaimėtojais, kuriuos stumia į šalį „Model 3“ elektromobiliai. Tik šįkart „BMW“ kompanija oficialiai pripažino, jog „Tesla“ jiems daro spaudimą.
Ir kas dėl to kaltas? Akivaizdu, jog tik pati „BMW“ kompanija. Jie neturi jokios rimtos priežasties pasiteisinimui kodėl rinkai negali pasiūlyti pilnai elektrinių transporto priemonių, kurios galėtų rimtai konkuruoti su „Tesla“ elektromobiliais.
Vietoj to, kad jau dabar labai rimtai orientuotųsi į elektromobilių segmentą, jie tą ketina pradėti daryti tik 2021 metais. Tik ar nebus per vėlu?