BMW markės automobilių pardavimai augo 9,1 proc. iki rekordinių – 2,21 mln., todėl šis prekės ženklas tapo pasauliniu prabangos segmento lyderiu, skelbia bendrovė.
„Mini“ prekės ženklo automobilių pardavimai padidėjo 3,3 proc. iki 302,1 tūkst., „Rolls-Royce“ – 48,7 proc. ir buvo rekordiniai per visą 117 metų jo istoriją – nupirkta 5,59 tūkst. automobilių.
Motociklų BMW pernai pardavė 14,8 proc. daugiau negu užpernai – 194 tūkstančius.
Bendrovė pažymi, jog vien tik elektromobilių pardavimai šoktelėjo 2,33 karto iki 103,8 tūkst., ir skelbia planus šiemet jų realizuoti dukart daugiau nei pernai.
BMW grupės gaminamų automobilių pardavimai Kinijoje 2021-aisiais augo 8,9 proc. iki 846,2 tūkst., Europoje – 3,9 proc. iki 948,1 tūkst., JAV – 20,8 proc. iki 336,6 tūkstančio.
Bendrovės rinkos kapitalizacija per pastaruosius metus išaugo 41,6 proc. iki 63,22 mlrd. eurų.