BMW pirkimo istorija: automobilį pardavėjui grąžino, bet registracijos mokesčio neatgavo

Su 15min susisiekė skaitytoja Rūta, kuri pasidalijo istorija apie nesėkmingą BMW automobilio pirkimą. Moteris teigė, kad įsigijus transporto priemonę ir vėliau paaiškėjus trūkumams jai pavyko automobilį atiduoti atgal pardavėjui ir susigrąžinti pinigus. Tačiau moterį papiktino tai, kad tokiu atveju nėra grąžinamas registracijos mokestis. Vienintelis kelias – kreiptis į teismą.
Kauno automobilių turgus
BMW X5. Asociatyvi nuotr. / Mariaus Vizbaro / 15min nuotr.

Paaiškėjo automobilio trūkumai

Pašnekovė dar rugsėjo pradžioje įsigijo naudotą 2008-ųjų metų BMW X5 automobilį. Už benzinu ir dujomis varomą modelį ji sumokėjo 9600 eurų. Pasak jos, pardavėjas automobilį pristatė kaip neturintį jokių trūkumų. Visureigis turėjo galiojančią techninę apžiūrą dar metams. Tiesa, automobilį įsigijusi moteris jau po poros dienų pajuto, kad automobilis šiek tiek „purtosi“, tad nusprendė nuvykti į dujų įrangą reguliuojančias dirbtuves.

Kompiuterinė diagnostika parodė, kad neveikia šeštas cilindras. Be to, paaiškėjo, kad neveikia ir abu katalizatoriai. Moteriai meistras pasiūlė nuvažiuoti į techninės apžiūros stotį ir atlikti patikrą. Pašnekovė tą ir padarė. Techninės apžiūros stotyje specialistai nustatė, kad išmetamųjų dujų kiekis dvigubai viršija normą.

Automobilio priimti atgal nenorėjo

Tuomet moteris kreipėsi į pardavėją, iš kurio įsigijo automobilį. Šis priimti atgal visureigį sutiko ne iš karto. Moteriai teko pabendrauti ir su pardavėjo advokate, tačiau galiausiai kompromisas buvo rastas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis