Savo įpėdinį, 1 serijos kupė modelį „antrukas“ lenkia praktiškai visomis savo apimtimis. 2 serija yra 72 mm ilgesnė bei 32 mm platesnė už savo pirmtaką, o atstumas tarp ašių padidintas 30 mm. Priekinė bei galinė vėžės praplatintos atitinkamai 41 ir 43 milimetrais.
Gamintojas tvirtina, kad šie kupė modeliai bus šiek tiek erdvesni – priekyje sėdinčių galvoms skirta 19 mm daugiau vietos, o gale įsitaisę turės papildomus 21 mm. Atstumai juokingi, tačiau būtų naivu tikėtis, kad naujos kartos kupė už savo įpėdinį bus dvigubai erdvesnis. Pažymėtina, kad šio automobilio bagažinės talpa padidinta dvidešimčia litrų ir siekia 390 l.
BMW tvirtina, kad 2 serijos kupė modeliai pasižymi itin geromis aerodinaminėmis savybėmis. Priekinio buferio apačioje gamintojas sumontavo specialias sklendes, kuriomis oras bus nukreipiamas už priekinių ratų. Tai, pasak kompanijos, sumažina oro turbulenciją prieš automobilį.
Pagaliau išaiškinti ir konkretūs modeliai Europos rinkai. Baziniai benzininiai BMW 220i turės 2,0 litrų variklius su turbokompresoriais, kurie generuos 181 AG ir 270 Nm. Su standartine mechanine 6 laipsnių transmisija iki 100 km/val. jie pagreitės per 7,0 sekundes, o vidutinės degalų sąnaudos, anot gamintojo, sieks tik 6,3 l/100 km. Visai neblogai, kaip automobiliui su tokiomis dinaminėmis savybėmis.
Senasis kontinentas kol kas gaus tik vieną dyzelinę versiją – 220d. 4 cilindrų turbodyzelinis motoras generuos 181 AG ir 380 Nm. BMW deklaruoja, kad sprintas iki 100 km/val. šiuo modeliu užtruks tik 0,2 sekundės ilgiau (7,2 sek.) nei su benzinine versija, o vidutinės degalų sąnaudos sieks vos 4,5 l/100 km. Nurodyti parametrai pasiekiami taip pat su 6 laipsnių mechanine transmisija.
2 serijos gamos pažiba – karštasis M235i modelis. Tiesioginis „1M Coupe“ įpėdinis, kaip ir buvo teigiama anksčiau, gaus 3,0 litrų „TwinPower Turbo“ 6 cilindrų variklius su 322 AG ir 450 Nm. Galią agregatai į galinius varančiuosius ratus siųs per 6 laipsnių mechaninę arba 8 laipsnių automatinę transmisiją. Gamintojo duomenimis, modeliai su „automatais“ iki 100 km/val. įsibėgės 0,2 sekundės greičiau (per 4,8 sek.) nei su mechaninėmis transmisijomis. M235i šimtą kilometrų įveiks su 8,1 litro degalų.
Tikėtina, kad vėliau Europos rinkai bus pristatyta ir daugiau variklių, nors kai kurie šaltiniai tvirtina, kad 2 serija gali gauti ir už papildomą kainą montuojam visų varančiųjų ratų važiuoklę. JAV rinkoje variklių gama šiek tiek siauresnė – amerikiečiai gaus 228i versijas su 240 AG ir M235i.