„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

BMW rengiasi atgaivinti „Triumph“?

Jau senokai sklandę gandai, kad BMW ruošiasi atgaivinti legendinę „Triumph“ markę vėl atgijo. Tačiau šįkart kalbos kilo ne be priežasties – BMW patvirtino savo teises į „Triumph“ prekinį ženklą.
„Triumph“
„Triumph“ / Gamintojo nuotr.
Temos: 3 MINI BMW Z serija BMW

Galima sakyti, kad BMW turi hobi – kolekcionuoti senus Didžiosios Britanijos automobilių prekinius ženklus. Šio gamintojo „kolekcijai“ jau priklauso „Rolls-Royce“, „Riley“ ir MINI, kurie po vokišku sparnu sėkmingai atgimė iš naujo.

Gali būti, kad prie atgimstančių markių prisidės ir „Triumph“. Tiesą sakant, BMW jau anksčiau svarstė galimybę sukurti pigesnę Z4 modelio versiją ir priskirti ją prie „Triumph“ markės, tačiau dėl neįvardijamų priežasčių šios minties buvo atsisakyta.

Įsigydama „Triumph“ prekinio ženklo patentą, BMW įsigijo teises gaminti ne tik šio vardo automobilius, bet ir laikrodžius, juvelyrinius dirbinius, galanteriją, net Kalėdų eglučių dekoracijas.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs