BMW septintosios serijos modelius aprūpins dviejų litrų darbo tūrio varikliais

Prabangių limuzinų galingais varikliais era artėja pabaigos link. Tokia išvada peršasi išgirdus apie BMW planus į septintosios serijos modelius montuoti dviejų litrų darbo tūrio variklius.
Septintosios serijos BMW
Septintosios serijos BMW / „BMW” nuotr.

Limuzinas su keturių cilindrų varikliu

BMW paskelbė, kad jau netrukus į naujuosius septintos serijos modelius bus montuoami dviejų litrų darbo tūrio, keturių cilindrų varikliai. Skelbiama, kad jie pasieks 184-ių arklio galių pajėgumą.

Kol kas detalesnė variklio charakteristika neatskleidžiama, tačiau apie šio agregato duomenis galima spręsti žvelgiant į kitus BMW modelius.

„BMW” nuotr./Septintosios serijos BMW
„BMW” nuotr./Septintosios serijos BMW

Variklis išbandytas mažesniuose modeliuose

Analogiškas variklis šiuo metu jau montuojamas į penktosios ir trečiosios klasės BMW modelius. Penktosios serijos BMW šiuo varikliu iki 100 km/h pagreitėja per 7,9 sekundės ir pasiekia maksimalų 233 km/h greitį.

Kokius duomenis užfiksuos šios jėgainės varomas sunkesnis septintosios serijos BMW – galima tik spėlioti.

„BMW” nuotr./Septintosios serijos BMW
„BMW” nuotr./Septintosios serijos BMW

Kainos neskelbia

Taip pat dar nėra žinoma ir septintos serijos BMW su keturių cilindrų varikliu kaina. Pigiausia versija – 730d dabar kainuoja beveik 287 tūkst. litų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų