BMW įregistravo patentą, kuris leidžia gaminti mechaninę transmisiją tiems vairuotojams, kurie nemoka junginėti pavarų.
Naudojantis tokia konstrukcija, beveik neįmanoma netyčia ar atsitiktinai supainioti pavarų, kaip nutinka mažai patirties turintiems vairuotojams, kai vietoje antros pavaros įjungiama ketvirta.
Panašios vairuotojų klaidos, žinia, gadina ir pavarų dėžės krumpliaračius, ir variklį, nes nemotyvuotai sukeliami sūkiai. Norėdami padėti išvengti tokių situacijų, BMW konstruktoriai pavarų dėžėje sumontavo specialias blokuojančias sklendes. Na, panašiai kaip padaroma galinės pavaros apsauga.
Tokie „blokai“ neleidžia pavaras jungiančiai rankenai atsidurti pozicijoje, kuri neatitinka esamo greičio ir variklio sūkių. Pažeminti pavarą bus galima tik tuo atveju, jei situacija „nepakenks variklio sveikatai“ – labai konkrečiame sūkių diapazone.
Tiesa, kol kas neaišku, ar šis išradimas bus plačiai naudojamas serijiniuose modeliuose. Nes BMW stengiasi pirkėjams siūlyti vis mažiau modelių su mechanine pavara, dominuoja automatinės. Vis dėlto manoma, kad sportiniuose modeliuose „mechanika“ dar kurį laiką išliks.