BMW irgi turi didelę elektrifikacijos strategiją, tačiau kompanijos vadovas Oliveris Zipse mano, kad skubotas burzgiančių variklių atsisakymas būtų žalingas.
Vidaus degimo variklių atsisakoma daugiausia dėl aplinkosauginių motyvų, bet yra ir kitų priežasčių. Elektromobiliai suteiks šiokią-tokią nepriklausomybę nuo naftos, o tai – svarbus strateginis valstybių tikslas. Be to, elektromobiliai apskritai yra geresni – patikimesni, ekonomiškesni, greitesni ir efektyvesni. Tačiau elektromobiliai taip pat yra daug brangesni ir tarp įkrovimų nuvažiuoja ne taip toli, kaip daug vairuotojų norėtų.
BMW vadovas Oliveris Zipse susitikime su Vokietijos įstatymų leidėjais politikams priminė, kad nepaisant visų žalių svajonių, vidaus degimo variklis vis dar yra populiariausias galios agregatas asmeniniame transporte. Zipse paragino nepriimti skubotų sprendimų ir prie elektromobilių pereiti palengva.
„Prieš uždrausdami vidaus degimo variklius per 8 ar 10 metų jūs turit suprasti, ką darot. Jei pabandysite uždrausti šią technologiją Vokietijoje ar Europoje kai pasaulis nėra taip toli pažengęs šia kryptimi, prarasite šią technologiją pasaulinėje rinkoje“, – teigė Zipse. Iš tikrųjų, klimatas yra pasaulinė tema ir Europa šiame kontekste nėra nei didžiausia teršėja, nei didžiausias regionas apskritai. Oliveris Zipse teigia, kad skubotas vidaus degimo variklių atsisakymas tiesiog kainuotų rinkos pozicijas ir nebūtų naudingas klimatui. Tiesiog rinkos, kuriose Europos žaidėjai dar gali užsidirbti, būtų prarastos tiems, kurie tokių principų nesilaiko.
BMW iš tikrųjų ir toliau vysto ne tik benzininius, bet ir dyzelinius variklius. Žadama, kad ateinanti BMW vidaus degimo variklių karta pasižymės ypač dideliu efektyvumu ir puikiomis galios savybėmis. Tačiau Europos šalys jau numato datas, kada automobiliai su vidaus degimo varikliu nebebus parduodami. BMW mano, kad skubėti neverta ir reikia leisti ir kitiems pasaulio regionams bent jau žengti ta pačia kryptimi.