Miuncheno įmonės pinigų skaičiuotojų džiaugsmui, X6 buvo tas pats X5, tiesiog supakuotas sportiškesniame kūne su kupė pobūdžio stogo linija, todėl plėtros išlaidos buvo labai mažos.
BMW ne tik pristatė antrosios kartos X6, tačiau taip pat taiko tą pačią formulę mažesniam ir labiau prieinamam modeliui, vadinamam X4, kuris pagamintas remiantis naujausiu X3 modeliu. Ir kai minime identišką receptą, mes kalbame visiškai rimtai. Naujasis X4 ir antroji X6 karta turi tą pačią kupė įkvėptą siluetą ir net tas pačias stiliaus detales, tokias kaip išryškintą platų priekį ir raumeningas ratų arkas.
Taigi, jei jums įdomu, kaip jie skiriasi savo dydžiu, tai 4909 mm ilgio, 1989 mm pločio ir 1702 mm aukščio naujasis X6 yra 238 mm ilgesnis, 108 mm platesnis ir 78 mm aukštesnis nei X4.
Taip pat, naujasis X6 važiuoja ant 2933 mm ilgio ratų bazės, palyginus su 2810 mm ilgio baze, esančia X4 modelyje. Teoriškai, šie skaičiai turėtų išsiversti į nemažą erdvės skirtumą tarp šių dviejų modelių keleiviams, sėdintiems gale.
Lyginant variklius, X4 gaus keturių ir šešių cilindrų benzininių ir dyzelinių variklių pasirinkimą, o X6 gauna tuos pačius šešių cilindrų variklius, plius trijų turbinų šešių cilindrų dyzelinį M50d agregatą ir porą V8 benzininių dviejų turbinų variklių xDrive50i ir X6M modeliams.