Lietuvoje, kaip ir kitose rinkose, kol kas rengiami tik išankstiniai pristatymai. Oficialus modelio debiutas, po kurio naujos kartos X5 galės be maskuojančių lipdukų pasirodyti gatvėje, įvyks lapkričio 16 d.
„Bosas grįžo“ – skelbė visi matomi informaciniai ekranai. Po įžanginio renginio visą dieną buvo organizuojami pristatymai ir klientų grupėms, kurių gretose – ne vienas praeitos kartos BMW X5 savininkas. „Krasta Auto“ vadovės Rasos Klimavičiūtės teigimu, senajam modeliui užsakymų netrūko, tačiau paskutiniai automobiliai buvo atiduoti dar birželio mėnesį.
Kalbant apie automobilio konstrukciją, svarbiausias pasikeitimas – maždaug 200 kg sumažėjęs jo svoris. Išorės gabaritai nepasikeitė, kėbulas netgi pailgėjo 2 cm, taigi erdvės viduje – daugiau nei pakankamai. Kėbulas tapo ne tik lengvesnis, bet ir aptakesnis. Oro pasipriešinimo koeficientas dabar siekia 0,31 ir kaip teigia BMW atstovai, tai yra geriausias šios klasės rodiklis.
Pagrindinė reklaminės kampanijos žinutė neatsitiktinai skelbia, kad tai – viršininko automobilis. Pigiausias naujos kartos modelis su 3,0 l dyzeliniu varikliu kainuoja 213 tūkst. Lt. Lietuvoje kol kas galima užsakyti ir galingiausią šio motoro versiją „X5 M50d“, šio modelio kaina – 310 tūkst. Lt.
Vienintelis mūsų rinkai šiuo metu siūlomas benzininis motoras – dviem turbokompresoriais aprūpintas 450 AG, 4,4 l V8 tipo agregatas. Pastarojo visureigio kaina 275,5 tūkst. Lt.