Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

BMW žada susieti vadovų atlyginimus su klimato apsaugos tikslų įgyvendinimu

Vokietijos automobilių gamintoja BMW pirmadienį pranešė, kad aukščiausių bendrovės pareigūnų atlyginimas ateityje bus susietas su griežtų tikslų, kuriais siekiama sumažinti anglies dioksido išmetimą, įgyvendinimu.
Kauno savivaldybės BMW
BMW / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

Bendraudamas su žurnalistais Miunchene, generalinis direktorius Oliveris Zipse teigė, kad BMW nori „labai aiškiai įsipareigoti“ pagal Paryžiaus klimato susitarimą iki 2030 metų sumažinti išmetamą anglies dioksido kiekį milijonomis tonų per metus.

„Mes kasmet paskelbsime pažangos ataskaitas ir įvertinsime save pagal šiuos iškeltus tikslus“, – teigė O.Zipse.

„Taip pat susiesime mūsų valdybos ir aukščiausių bendrovės pareigūnų atlyginimą su šiais tikslais“, – pridūrė jis.

O.Zipse plačiau nepaaiškino, kaip klimato tikslai paveiks atlyginimus, tik pabrėžė, kad jie turės pastebimą poveikį.

Kaip ir kitos automobilių gamintojos, BMW patiria spaudimą padaryti savo automobilių parką ekologiškesnį ir laikytis griežtų naujų ES taršos taisyklių.

BMW vadovas teigė, kad grupė siekia iki 2030 metų parduoti septynis milijonus elektrinių ar hibridinių transporto priemonių, palyginti su 500 000, parduotų iki 2019 metų pabaigos.

Visgi automobilių gamintoja neketina atsisakyti modelių su tradiciniu vidaus degimo varikliu ar dujomis varomų visureigių „tol, kol egzistuos jų paklausa“, teigė O.Zipse.

Pasak BMW vadovo, reaguodama į spaudimą dėl klimato pokyčių bendrovė siekia, kad visas kiekvienos „transporto priemonės gyvavimo ciklas“ taptų ekologiškesnis aplinkai, pradedant tiekimo grandinėmis ir baigiant gamyba bei automobilio eksploatavimu kelyje, siekiant sumažinti kiekvieno automobilio išmetamų teršalų kiekį „bent trečdaliu“ iki 2030 metų.

Šio tikslo galima pasiekti naudojant tokias priemones kaip atsinaujinančios energijos šaltinių naudojimas gamybos vietose, didesnį perdirbimą, tiekėjų išmetamo anglies dvideginio pėdsako įvertinimą ir likusio išmetamo CO2 kiekio kompensavimą.

Kalbėdamas apie koronaviruso pandemijos sukeltas automobilių pramonės problemas, O.Zipse teigė, kad birželis buvo „palyginti geras“ bendrovei mėnuo, kadangi įvairios šalys pradėjo karantino priemonių švelninimą, o automobilių pardavimo salonai vėl pradėjo dirbti.

Visgi jis pridūrė, kad būtų „naivu“ galvoti, jog pardavimai greitu metu padidės iki ikipandeminio lygio.

„Mūsų laukia sudėtingas ruduo“, – perspėjo O.Zipse.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais