Įspūdingo atspalvio kupė pavadinime esanti M raidė, sako bavarai, reiškia žodį „More“ (angl. daugiau).
Prabanga pagal BMW
„Daugiau dinamikos, daugiau prabangos, daugiau visko. Tai naujas prabangos suvokimas“, – komentuoja BMW.
Ir jų žodžiai akivaizdžiai matyti žvelgiant į automobilį. Ilgas kapotas, ilga ratų bazė, aštrių formų priekinė dalis ir agresyvi, plati galinė, kurią puošia du dvigubi išmetimo sistemos antgaliai ir riestas galinis aptakas. Tiesa, žvilgtelėti į automobilio vidų sudėtinga: BMW nuo smalsuolių saugosi nepermatomais langais, pro kuriuos kažką įžiūrėti sunku.
Ar automobilis kada nors virs serijiniu modeliu, sunku pasakyti, tačiau aišku viena – M8 atspindi, kaip ateityje atrodys M serijos modeliai.
Pasirinkimas didelėms šeimoms
Iš tinklo įkraunamas hibridinis BMW X7 – Europoje naujokas, tačiau pirmieji, ne masinės laidos, modeliai dienos šviesą išvydo JAV esančioje BMW gamykloje. Tiesa, tai nebūtinai reiškia, kad visi didieji visureigiai, kai prasidės jų masinė gamyba, atkeliaus būtent iš ten. Teigiama, kad septynviečio X7 gamybai tiks tos pačios gamybos linijos, kur dabar gaminami X5 ir X6 modeliai.
Automobilis turi itin išraiškingą priekinę dalį, kurios esminis akcentas – milžiniškos radiatoriaus grotelės ir „piktumo“ suteikiantys siauri priekiniai žibintai, kuriems panaudota BMW turima lazerinių šviesų technologija. Kitokia nei įprasta ir galinė dalis. Čia – siauri LED šviesos diodų žibintai, tarpusavyje jungiami horizontalios juostos.
Interjeras palieka dar didesnį įspūdį nei automobilio išvaizda. Grindis dengia minkšti kilimai, apdailai panaudota minkšta oda. Sėdintiems gale – ant priekinių sėdynių atlošų sukabinti milžiniški ekranai, o priekyje akį traukia neįprastos formos – į vidų įgaubtas – automobilio vairas.