Atrodytų, neužtenka jau tokių iškrypimų kaip nuo asfalto nenuvažiuojantys visureigiai ar visureigio-kupė hibridas, bet BMW tarė ne. „Pristatome priekiniais ratais varomą BMW 2“, - tarė vokiečiai.
Pilnas šio modelio pavadinimas – „BMW 2 Active Tourer“. 4,34 m ilgio, 1,8 m pločio bei 1,55 m aukščio automobilis klasifikuojamas kaip nedidelis vienatūris. Kaip „Opel Meriva“. Na, o jeigu lyginti su tiesioginiais „Premium“ konkurentais, tai būtų vienintelis B klasės „Mercedes-Benz“.
Ko nesimato išorėje? BMW 2 naudoja tą pačią platformą kaip trečios kartos MINI hečbekas ir ateinančios kartos BMW X1. Varikliai – trijų arba keturių cilindrų benzininiai bei dyzeliniai. Pats galingiausias modelis vadinsis 225i ir turės dviejų litrų keturių cilindrų jėgainę, kuri išvysto 231 AG. Iki 100 km/val. šis modelis įsibėgės per 6,8 sek. ir pasieks maksimalų 235 km/val. greitį.
Kita benzininė jėgainė – 1,5 l darbinio tūrio, turinti tris cilindrus ir 136 AG. Nepaprastai malonu vairuoti.
Vienintelis dyzelinis variklis – 2 litrų su turbina, išvystantis 150 AG ir 330 Nm. Jis iki 100 km/val. įsibėgėja per 8,9 sek. ir vidutiniškai suvartoja 4,1 l/100 km degalų.
Daugiau variklių opcijų turėtų būti pasiūlytos kartu su visų varančių ratų pavara „xDrive“. Kada? Kompanijos atstovai teigia, kad šių metų gale arba kitų pradžioje.
Kadangi tai vienatūris, reiktų paminėti ir esminį šio segmento kriterijų – bagažinės tūrį. 468 litrai. Nulenkus sėdynes – 1510 litrų.