BPC viršininkas Audrius Čiuplys antradienį surengtoje spaudos konferencijoje teigė, kad šio įvykio aplinkybes atskleis šiuo metu atliekamas tarnybinis patikrinimas. Operatorė, priimdama skambutį, vadovaujasi instrukcijomis, gautomis iš policijos ir kitų tarnybų – bus tikrinama, ar ji elgėsi pagal jas. Pirminiais duomenimis, BPC gavo 3 skambučius apie šį įvykį – pirmasis iš jų buvo skambutis, paviešintas viešai, o kiti atėjo avarijai jau įvykus.
„Labai šaunu, kad žmogus pilietiškas, tačiau ne skambinantysis turi nurodinėti, kaip operatorei dirbti – jis turi klausyti jos nurodymų. Tą norėčiau priminti visiems – reikia pasakyti, kas atsitiko, kur atsitiko ir klausyti operatoriaus klausimų, į juos atsakyti ir nepadėti ragelio“, – tvirtino A.Čiuplys.
Jis teigė, kad šiuo atveju operatorė negalėjo gauti informacijos iš skambinančio žmogaus, tad praėjus keliolikai sekundžių nuo skambučio pradžios, skambinančiam žmogui buvo suteiktas Kauno mieto kelių policijos tarnybos numeris.
A.Čiuplio teigimu, žmogui, paskambinusiam į BPC, tereikia atsakyti į kelis klausimus apie įvykio aplinkybes. Nors skambinęs pilietis Donatas vos atsiliepus operatorei reikalavo sujungti su Kelių policija, BPC viršininko teigimu, tokiais atvejais daug naudingiau atsakyti į operatorės klausimus. Ji, sužinojusi įvykio aplinkybes, būtų sujungusi skambinusįjį su policija ir jai perdavusi pradinę įvykio informaciją.
„Operatoriai nejungia neišsiaiškinę, kas atsitiko, nes tuo metu galbūt reikia ir greitosios pagalbos, ir priešgaisrinės tarnybos, ir policijos. Tai bandoma išsiaiškinti, kad visos tarnybos būtų informuotos laiku“, – aiškino BPC viršininkas.
Jis neslėpė, kad skambučiai į BPC neretai būna melagingi ar netikslūs. Iš 3,6 mln. skambučių praėjusiais metais tik 760 tūkst. buvo tikri įvykiai. Kas dieną BPC yra užregistruojama 1000-1500 įvykių, kurie priskiriami policijos kompetencijai, apie 1000 įvykių – Greitosios medicinos pagalbos ir apie 60-100 įvykių, kurie priskiriami Priešgaisrinės gelbėjimo tarnybos kompetencijai.