Rekordininko vardas – „Brabus 850 6.0 Biturbo Cabrio“. Jis sukurtas ant „Mercedes-Benz AMG S63“ kabrioleto platformos, kuris jau gamykloje buvo sukomplektuotas su 5,5 l darbinio tūrio, dvi turbinas turinčiu ir 577 AG išvystančiu varikliu. Toks modelis iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,8 sek.
Tačiau čia atėjo „Brabus“ ir prikišo savo nagus. V8 variklio darbinis tūris buvo padidintas iki 6,0 l, o į jį sumontuoti kaltiniai stūmokliai bei kitos kur kas didesnes apkrovas atlaikyti galinčios detalės. Rezultatas – 838 AG.
Visa ši jėga perduodama į visus keturis ratus per septynių laipsnių automatinę pavarų dėžę. Jos dėka „Brabus 850“ kabrioletas iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,5 sek. ir gali išvystyti maksimalų 348 km/val. greitį.
„Automobilis galėtų važiuoti ir greičiau, tačiau jį riboja padangų galimybės“, – teigia „Brabus“ atstovai.
Įdomu ar atsiras bent vienas žmogus pasaulyje, išdrįsiantis tokiu greičiu skrieti stogo neturinčiu automobiliu.
„Hennessey Venom GT Spyder“ bei „Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse“ irgi yra be stogo ir netgi greitesni, tačiau jų kėbulo tipas vadinamas targa. Tai reiškia rankomis nuimamą ir į bagažinę sudedamą stogą, tuo tarpu „Brabus“ turi normalią automatinio stogo pakėlimo ir nuleidimo sistemą.
Patobulinimai, kaip jau įprasta „Brabus“, nesibaigė ties variklio skyriumi. Kabrioletas gavo daug iš anglies pluošto pagamintų detalių, 21 colio skersmens ratlankius bei visiškai naują interjerą.
Kaina? „Brabus“ jos neatskleidžia, tačiau vien „Mercedes-Benz S63 AMG“ kabrioletas kainuoja apie 170 tūkst eurų. „Brabus“ patobulinimai, tikėtina, kainuotų dvigubai tiek.