Tačiau stebėtis nėra kuo. P1 yra lengvesnis ir galingesnis automobilis, todėl natūralu būtų tikėtis tokio rezultato. Visgi, tai buvo tik gandai ir panašu, kad „McLaren“ įmonės šis „titanų mūšis“ visiškai nedomina.
Britai neketina oficialiai pranešti, koks buvo „McLaren P1“ superautomobilio Niurburgringo rato įveikimo laikas – jie teigia, kad bandymas pasiekti kuo geresnį įveikimo laiką yra neatsakingas ir labai pavojingas žaidimas.
Įdomu, kodėl tada kompanija išsipirko trasą kelioms valandoms ir vienui vieni bandė savo naują, milijonus kainuojantį superautomobilį?
Negana to, „McLaren“ viešųjų ryšių skyrius išplatino labai keistą pranešimą.
„Mes suprantame, kad „Žaliasis pragaras“ yra didelį iššūkį kelianti trasa, parodanti bendras automobilių dinamines savybes. P1 tikslas buvo išlipti iš 7 minučių ribos ir tikslas buvo pasiektas. Užduotį mes įvykdėme be jokio vargo. Tačiau neskelbėme, koks buvo MP4-12C modelio rato įveikimo laikas, todėl ir neskelbsime P1 laiko.“
Įdomi gamintojo pozicija. Primena ankstyvus mokyklos laikus, kai vaikai girdavosi padarę kažką įspūdingo, tačiau iš tiesų meluodavo. Kaip sunku gali būti nufilmuoti greitąjį ratą Niurburgringe, ypač, kai iš 7 minučių rėmų, anot „McLaren“ viešųjų ryšių atstovų, išlipta be didesnių pastangų?
Taigi, kol kas greičiausio superautomobilio titulas atitenka „Porsche“ kompanijai. Lieka laukti, ką parodys „Ferrari“ su egzotiškuoju „LaFerrari“ hibridu.